Skocz do zawartości

dragunov

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. dragunov odpowiedział Equilibrium` → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    kliment woroszyłow - a co ma do tego mój warsztat do oglądania? nie trzeba mieć na koncie milion aut i czołgów żeby sie nimi znudzić. bezsens. jak oglądasz film 10 razy to ci sie po prostu nudzi i tyle... i nie trzeba go tworzyć.
  2. dragunov odpowiedział Equilibrium` → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    a mnie jakos nudno... pomysly sie zatrzymaly na autach, czolgach i pokojach
  3. dragunov odpowiedział Equilibrium` → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    troche obstukany i nudny temat... tyle na swiecie ciekawszych rzeczy jest niz te samochody i czolgi..
  4. dragunov odpowiedział QbisieQ → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    taa.. cos nie halo z wymiarami troche... dach jest z deka za nisko.. te żaluzje na oknach to zmien na bardziej prostackie albo wywal i zastap jakimis dechami. komin tez zmien. no i te cegłówki odstające na ścianach - to jest fajny efekt, ale to się robi dopiero po nałeżeniu textury, gdzie wycinasz w siatce kształty kamieni zgodnie z texturką. albo zamiast tego robisz jakiegos bumpa albo normal mape z texturki.. zresztą pęknięcia itd to też po nalezeniu textury
  5. dragunov odpowiedział dragunov → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    jest ustawione, nie wiem do czego to sluzy ale jest
  6. dragunov odpowiedział viz.k → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    chyba nie ma czegos takiego standardowo w maxie, o ile pamietam to byl gdzies chyba plugin ale tez nie jestem pewien. jak bedzie ci to super niezbedne to daj znak to poszukam
  7. dragunov dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Próbuje pierwsze kroki w prostym wypalaniu normali z highpoly (z tutorialka jakiegos) ale nie idzie.. Mozecie luknąć co robie nie tak? Tutaj mam dwa proste obiekty: pod spodem lowpoly (to prostacki plane - 2 trókąty). nad nim troszke zmodyfikowany plane jako high poly. nakładam te obiekty na siebie (snapa krawędziami robie), klikam '0', ustawiam co i jak, i juz podczas wybierania drugiego obiektu highpoly, cos sie wywala: WTF ?
  8. dragunov odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    a mnie sie jak zwykle srednio podoba. technicznie spoko, lepszy niz ten pierwszy obiekt ale tak jak napisal Bad Moon - koncepcyjnie lezy i brakuje pomyslu na calość... cos zmieniles, cos dodales.. ale calościowo bez charakteru zupełnie.
  9. dragunov odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    frontpage ma wyznaczac najwyzszy poziom.. a to jest bardzo przecietne.
  10. dragunov odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Kicek - jako szkicownik to sie zgodze, ale jako frontpage to gruuuba przesada. taki model to kazdy uzytkownik zrobi ktory ma jako takie pojecie o robieniu postaci. Ja tu zadnej rewelacji nie widze. Ani w wykonaniu, ani w pomysle. ani w rzemiośle.
  11. dragunov odpowiedział dragunov → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    dzieki !...
  12. dragunov dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    jw..........
  13. dragunov odpowiedział KLICEK → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    3 godziny... widac. slabe.
  14. jak w temacie
  15. dragunov dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    jak wyzej w temacie

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności