kliment woroszyłow - a co ma do tego mój warsztat do oglądania? nie trzeba mieć na koncie milion aut i czołgów żeby sie nimi znudzić. bezsens. jak oglądasz film 10 razy to ci sie po prostu nudzi i tyle... i nie trzeba go tworzyć.
taa.. cos nie halo z wymiarami troche... dach jest z deka za nisko.. te żaluzje na oknach to zmien na bardziej prostackie albo wywal i zastap jakimis dechami. komin tez zmien.
no i te cegłówki odstające na ścianach - to jest fajny efekt, ale to się robi dopiero po nałeżeniu textury, gdzie wycinasz w siatce kształty kamieni zgodnie z texturką. albo zamiast tego robisz jakiegos bumpa albo normal mape z texturki.. zresztą pęknięcia itd to też po nalezeniu textury
chyba nie ma czegos takiego standardowo w maxie, o ile pamietam to byl gdzies chyba plugin ale tez nie jestem pewien. jak bedzie ci to super niezbedne to daj znak to poszukam
Próbuje pierwsze kroki w prostym wypalaniu normali z highpoly (z tutorialka jakiegos) ale nie idzie.. Mozecie luknąć co robie nie tak?
Tutaj mam dwa proste obiekty: pod spodem lowpoly (to prostacki plane - 2 trókąty). nad nim troszke zmodyfikowany plane jako high poly.
nakładam te obiekty na siebie (snapa krawędziami robie), klikam '0', ustawiam co i jak, i juz podczas wybierania drugiego obiektu highpoly, cos sie wywala:
WTF ?
a mnie sie jak zwykle srednio podoba. technicznie spoko, lepszy niz ten pierwszy obiekt ale tak jak napisal Bad Moon - koncepcyjnie lezy i brakuje pomyslu na calość... cos zmieniles, cos dodales.. ale calościowo bez charakteru zupełnie.
Kicek - jako szkicownik to sie zgodze, ale jako frontpage to gruuuba przesada. taki model to kazdy uzytkownik zrobi ktory ma jako takie pojecie o robieniu postaci. Ja tu zadnej rewelacji nie widze. Ani w wykonaniu, ani w pomysle. ani w rzemiośle.