Witam,
Bazując na jednym z tutoriali stworzyłem swoje pierwsze wnętrze. Poniżej zamieszczam screeny i ustawienia rendera :
Scena oświetlona Vray environment i kilkoma swiatlami vray (oswietlenie obrazu, lampki przy lózku)
Używam 3ds maxa 2011 i Vray 2.0
Jak ustawić światło z zewnątrz żeby lepiej się rozpraszało (screen nr 1 wyszedł ciemny... drugi to poprawka z PS'a) może użyć Vray sun? Jeśli tak to jak je ustawić?
Które z ustawień rendera należy testować do dobrego ustawienia światła
i co zrobić żeby wnętrze było bardziej fotorealistyczne? np. Firanka wygląda jak cerata.. ;/
Chciałbym sobie potrenować na tej scenie bo się troche przy niej napracowałem, za wszelkie porady będę wdzięczny.
No oczywiście zaczęły się schody... Zrobiłem sobie rurę za pomocą "tube" zeskalowałem dół a dziurę wyciąłem booleanem. Chciałbym teraz zrobić przykrywkę tej dziury tylko nie bardzo wiem jak to zrobić,bo przy użyciu spline'a i extrude się knoci i nie wychodzi... Załączam screeny tego mojego "wynalazku"
Organy to moja pasja, instrument cudowny, toteż stąd mój pomysł ;). A czy moglibyście mi doradzić w jakim renderze to próbować? V ray, mental ray?
Pozdrawiam;)
Witam,
Przymierzam się do wymodelowania organów, ale nie bardzo wiem jak wymodelować kształt piszczałek, o takich jak choćby na tym zdjęciu
http://www.lauraramseyrussell.com/images/organ_pipes.JPG
Jestem początkujący, stąd też moje pytanie. Czy mógłby mi ktoś napisać w jaki sposób mogę uzyskać podobny kształt?
Pozdrawiam
Witam, ostatnio zrobiłem sobie taki oto wieżowiec, chciałbym się Was zapytać jak zrobić jakieś sensowne tło do tego. Chodzi mi np. o to aby ten blok wyglądał jak w centrum miasta a nie w szczerym polu... Kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. Scena wyrenderowana w mental ray'u, a oswietlenie to daylight system ---->mr sun i mr sky.
Serdecznie prosze o pomoc
Pozdrawiam
Verget
PS. Jestem początkujący, ale chciałbym sie zaytac co sadzicie o tym co stworzylem ?
PS2. Model samochodu nie jest mój
[/url]