siwek84
Members-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Zgierz k. Łodzi
siwek84's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Fajny model nie mniej fajnego samochodu. Chociaż bardziej lubię te hondy kolejnej generacji z małym grillem z przodu :) Jak już wspomnieli przedmówcy lampy świetne, wnętrze raczej kiepskie. Zwłaszcza tylne zagłówki są kosmicznie wielkie. W oryginale też takie są? No i tak jak było mówione - widać krzywizny zwłaszcza w okolicach drzwi. EDIT:NA ujęciu 5 gdzie widać pół przodu i pół tyłu chyba ta tylna szyba trochę za bardzo odbija ten głośnik. Jego odbicie w szybie jest nienaturalnie ostre - moim zdaniem.
-
Niestety, nie radzę sobie z tym. Jutro idę do mojej promotor żeby dała pomocną dłoń. Jak coś się ruszy w tym temacie to dam znać. PS.Promotor zaproponowała ruszenie tego patchami. Próbowałem to zrobić, ale moim zdaniem to chybiony pomysł. Może ja nie umiem po prostu. Jutro się okaże. Tym czasem możecie to skomentować. Nie chcę żeby temat umarł bo jeszcze problem nie został rozwiązany :)
-
istotnie - mam vertexa, z którego wychodzą dwie linie i chcę dołączyć/zrobić tak żeby wychodziła trzecia linia. czyli tak sie nie da? treshold - wiem co to jest, ale zwiekszenie tego tu nie pomaga. ps. dobra. jakbys mogl to skrobnij coś. póki co próbuje praktycznie od nowa sam coś wyrzeźbić :)
-
chłopaki mam problem. mam splajna jakiegos tam. mając go wybranego, biorę create line i dorysowuję nową kreskę. i teraz problem - chcę połączyć nowo dorysowaną kreskę do tej starej. przesuwam vertex nowej linii nad istniejący (stary) vertex linii, która już była, zaznaczam oba, klikam Weld i... NIC. Nie weld-ują się. Dlaczego? I jak zrobić żeby się jednak zweldowały. Z góry dzięki za odpowiedź na pytanie. Pozdrawiam.
-
broń Boże nie obrażam się z dwóch powodów: 1) masz rację 2) powiedziałeś to kulturalnie :) przekracza mój skill. poprzednie meble w porównaniu do tego to był pikuś. też mam nadzieje, a nawet muszę to nadrobić. zaraz się za to biorę. tylko wezmę prysznic i jakieś zimne picie do ręki :)
-
Z przykrością muszę stwierdzić, że miałeś rację Xiz0r... :( Jak zapodałem TS-a to się masakra zaczęła. Pomimo zastosowania chamfera na niektórych krawędziach. Chciałem jakoś z tego uciec zaznaczając krawędzie poszczególnych ornamentów robiąc z nich shape-y, ale to co wychodziło było dalekie od ideału, a poprawianie zajmie za dużo czasu. Zrobię to od nowa. Xiz0r - a mógłbyś mi na fotce, w paincie czy w ps-ie rozrysować przykładowy fragment siatki? Gdzieś jakiś urywek jak według Ciebie powinno to wyglądać. Nie wiem czy nie proszę o zbyt wiele, proszę się nie oburzać w razie czego. Po prostu stan mojej wiedzy mały tak samo jak ilość czasu i zapas wytrzymałości psychicznej. Krótko mówiąc - jestem w kropce. Pozdrawiam. Marcin
-
aaa czaje o co chodzi. poradzilem sobie z tym w troszke inny sposob. zwiekszylem gamme, contrast i jasnosc fotki i juz jest lepiej. Panowie, proszę o wypowiedzi na temat siateczki i ewentualne rady/sugestie. Zupełnie nie wiem czy to się uda. Strasznie dużo tu powierzchni pod różnymi kątami. Nie wiem czy moje bidne oka to wyłapią. PS.Wiem, ze troche daje po oczach :)
-
ale podczas animacji mogę normalnie modelować?
-
dzięki dobry człowieku :) trochę pomogło. a jak zrobić to o czym napisał Xizor?
-
Marcin - ja sobie nie dam prawego jajka ani nawet lewej ręki uciąć za to, że to biurko jest secesyjne. Może i nawet nie jest. Dostałem zalecenie od mojej promotor, że mam iść do muzeum miasta łodzi i napstrykać sobie fotek (po tym jak zostało to załatwione oficjalnie oczywiście między uczelnią a muzeum) No to poszedłem, panie mnie oprowadziły. Powiedziałem, że chce meble do salonu i gabinetu. Pokazały mi to, zrobiłem foty i teraz robie. Nie wnikam w to z jakiego to jest okresu, jestem (chciałbym być :) ) grafikiem, a nie właśnie restauratorem wnętrz czy kustoszem :) Choć nie zmienia to faktu, że chciałbym żeby mebelki były secesyjne :) PS. Cieszę się, że mogłem kogoś rozbawić :D No ale fakt. Kończymy of topa i wracamy do modelowania. Niech mi ktoś powie jak zrobić tego plejna bardziej przezroczystego...Proszę. EDIT: Marcinie, a pokazywałeś może ojcu "fotki" modeli, które już zrobiłem? Jeśli tak to napisz co powiedział. A jak nie to pokaż i spytaj czy one są faktycznie z secesji czy też nie :) Pozdro
-
heh brzmi smiesznie :) a mozesz powiedziec jak to zrobic? z animacji jestem zielonkawy :)
-
Robie metodą "na cut'a" :) Cinżka sprawa. Mortom - nie zauważyłem wcześniej tego pytania. Tak, te meble mają w rzeczywistości takie powyginane nogi. Wrzuciłbym i resztę fotek, ale nie powinienem. Nie moge sobie od tak wstawiać do netu fotek mebli z muzeum. To biurko to w akcie desperacji. Może później tylko dla przykładu wrzuce jakieś zbliżenie na nogę. Generalnie to biurko to masakra. Tamte mebelki były średniej trudności jak dla mnie. Przy tym biurku wymiękam. Teraz żałuję, że nie wziąłem na temat inżynierki max reactora tylko cholerną wizkę XIX-wiecznej architektury. Aaaa i jeszcze mam pytanie. Panowie, jak zrobić żeby obiekt był "bardziej" przezroczysty w view porcie? Bo teraz to wyglada tak, ze prawie nic nie widac. Znalazlem na to patent, ale mało wygodny,a jestem pewien, ze jest na to jakas opcja tylko ja nie wiem jaka. Z gory dzieki za pomoc. By siwy99 at 2008-03-31
-
heh aparat to byl panasonic lumix dmc-fz20 :) Tylko zdjecia lipne bo sie musialem spieszyc. inne progsy raczej odpadaja bo nie obczaje tego tak szybko... :/ a czasu nie mam za wiele. próbuje, cały czas próbuje. z cut'em jest ten problem, ze potem by trzeba bylo zapodac meshsmootha, a chcialem troche ograniczyc siatki bo mi wychodzi duuuuzio poly :) spline-y fajne, ale kurde te kształty na tym boku się tak zawijają jakby do środka - nie wiem czy ktos załapie o co mi chodzi i z tym wlasnie mysle, ze bedzie problem w metodzie spline-owej. poza tym mam pytanie. narysowalem dajmy na to 3 okregi "w sobie" jeden mniejszy od drugiego i potem najmniejszy w srodku. dalem cross-section. połączyły mi sie liniami prostymi, ale w miejscu polaczen mam po 2 vertexy. chce je z-weldować i nie moge. Dlaczego? Są na tym samym poziomie i w ogole. HELP!
-
Przepraszam za posta pod postem. Tak jak obiecywałem tylko, że jednak wcześniej niż wieczorem :) dorzucam albumik z clay renderami już zrobionych modeli. Krytyka mile widziana, ale proszę się za bardzo nie rozwodzić nad nimi bo nie one są tutaj przedmiotem rzeczy :) http://siwy84.fotosik.pl/albumy/400136.html Czekam na dalsze pomysły w sprawie tego biurka. Tymczasem sam spróbuje się z tym pomęczyć.
-
hush - zaczynanie od blatu srednio mi sie podoba. Blat wole zrobić oddzielnie i go położyć na nogi bo jak przyjdzie do robienia materiału będzie łatwiej na oddzielnych obiektach. marcin wuu - szczerze to na secesji się specjalnie nie znam. musze ten i kilka innych mebelków wymodelować do sceny, którą robie na zaliczenie pracy inżynierskiej. biurko stoi w pałacu poznańskiego w łodzi - muzeum miasta łodzi i z tego co wiem to jest to secesja :) ale przyznaje sie bez bicia, że dogłębnie się tym nie interesowałem. poszedłem, cyknąłem fotki (oczywiście za wcześniejszym pozwoleniem) i teraz siedzę i modeluję Xiz0r - tak, 3d max. Aż tak zielony nie jestem :) Próbowałem już to biurko "pojechać" spline-ami, zaczynałem od kwiatka (prawego, górnego, pozostałe kopiowałem jako referencje i obracałem tylko o pewien kąt żeby nie było tak samo jednakże nie byłem zadowolony z efektu jaki otrzymywałem :/ Zrobie rendery później to Wam pokaże później co mi wychodziło.) Loft - owszem fajny, ale wspominasz o jego znakomitych właściwościach tak po prostu czy widzisz tu dla niego zastosowanie? Lathe - użyłem do zrobienia szafki na a la "kurzej nóżce" - świetna sprawa i dziecinnie proste :) sand - heh jakby to było takie proste :) to bym tego pytania nie zadawał. Wiadomo - jeden woli tak, drugi tak. Extrudem jeszcze nie próbowałem bo się boję o siatkę. Toż to będzie masakra w okolicach tego kwiatka właśnie. Wieczorem wrzucę pozostałe meble i mojego "kwiatka". Pozdrawiam i czekam na jakieś inne pomysły. No i dzięki za te dotychczasowe.