Skocz do zawartości

Mr. J

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Nie potrafię odbić UV mapy względem środka kwadratu. Przykład, mam taką mapę: Chcę, żeby po odbicu w pionie wyglądała tak: Ale niestety dzieje się tak:
  2. Skoro zauważyles tylko brak zawieszenia, to znaczy że to co jest, to jest okej? Wiecie nie tylko kobieta potrzebuje pochwał :P
  3. W sumie dalej wip, ale nie będzie już dalej rozwijany
  4. Witam. Myślałem, że udało mi się uporać z tym samemu, lecz niestety problem pozostał. Sprawa wygląda tak: Potrzebuję wypalić AO przy pomocy Render To Texture, ale gdy próbuję wypalić mapkę większą niż 2048x2048, MaxScript się wysypuje, wyświetlając okienko "Runtime error: Bitmap creation failure" To samo dzieje się przy próbie wypalania innych typów materiałów (normal, specular), a także przy wypalaniu cieni Skylinem + Lightracer. Zupełnie nie wiem co z tym począć.
  5. W poniższym tutorialu jest wyjaśnione jak modelować na podstawie jednego zdjęcia z ujęciem z perspektywy. Chciałbym się jednak dowiedzieć więcej na ten temat, gdyż za nic nie mogę ustawić kamery tak, żeby perspektywa mi się zgrała z tą z mojego obrazka. Ma ktoś jakieś doświadczenie z tym? Przepraszam jeśli było. http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/3d_cg_tutorial_autodesk_3dsmax_studio_modeling_ref_photo/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Cgtuts+%28Cgtuts%2B%29&utm_content=Netvibes
  6. Co do tych blach z boku: wejdź w tryb edycji poly, zaznacz te trójkąty, które wydają ci się "odstawać", a pomiędzy którymi widać nienaturalną krawędź, i nadaj im ten sam numer SmoothGroup. BTW skąd jesteś? (mniej więcej)
  7. Mr. J odpowiedział DiO → na temat → Work in progress (WIP)
    Mniamniuśnie :P Zazdroszczę siły woli, marzy mi się jego wersja w LPoly. (rym niezamierzony) A gąsienice układałeś na kościach, czy PathDeformem?
  8. Mr. J odpowiedział ResonicX → na temat → Work in progress (WIP)
    Dodaj modyfikator Edit Poly i ustaw gąskę. Mi też nie zostaje tam gdzie splajn był. :/
  9. podziel się materiałem :)
  10. Mr. J odpowiedział 3_Draco → na temat → 3ds max
    Zależy o które GTA ci chodzi. Dla 3/VC/SA jest plugin importujący / eksportujący modele. Dla GTA4 nie wiem.
  11. Mr. J odpowiedział insane0r → na temat → Modeling
    Alt - X, albo prawy klik na obiekcie, Properties i opcja See-through
  12. Mr. J odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    OK mam gorączkę więc napiszę jedyne rozwiązanie jakie mi przychodzi do głowy w tym momencie. Możnaby wykorzystać istniejące krawędzie do stworzenia rurek: 1. Zaznacz te 10 edge tworzących razem pion (od wewnętrznej strony), i w narzędziach daj Ring żeby zaznaczyło resztę. 2. Dalej będąc w trybie edycji krawędzi, użyj opcji Create Shape. Stworzy ci to nowy obiekt , czyli spline. 3. Wyjdz z edycji pomieszczenia i przejdz do nowego spline. W pierwszym panelu o nazwie "Rendering", zaznacz "Enable in Viewport" i "Enable in Renderer". Grubość, dopasujesz w polu "Thickness" -żeby rurki nie wnikały w ściany, to wszystkie je można zeskalować w dół troszkę Mozna potem ręcznie porozdzielać poszczegolne kawalki na osobne obiekty funkcją Detach.
  13. Mr. J odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Pokaz screen sceny, zeby wiedzieć jak to to wygląda. Ja to sobie wyobrażam jako hemisferę, ale nie chcę na darmo pisać rozwiązania, które się nie przyda
  14. Nawet mi się podoba. Aktualnie też robię pojazd na podwoziu Panzer IV, tzn Hummela. W twoim modelu przemodelowałbym ogniwo gąsienicy. Jeszcze jakbyś mógł powiedzieć, która konkretnie wersja Jagdpanzera to ma być. Powodzenia
  15. Mr. J odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    jasne, moje gg masz chyba w profilu.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności