Skocz do zawartości

loko

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. loko odpowiedział loko → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Nowe ujecie
  2. loko dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Siemanko, wiem ze pare lazienek juz widziało to forum ale moze nic sie nie stanie jak jeszcze ja zamieszcze swoją :D Mile widziane konstruktywne komentarze. Rano bedą nastepne ujęcia Pozdrawiam
  3. loko odpowiedział takipawel → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dobry klimacik stworzyłeś fajna pracka
  4. loko odpowiedział loko → na odpowiedź w temacie → Web Art
    Dzieki za opinie, co do tej jednej animacji w sumie miałem to urozmaicic bardziej, tzn dodac nowe animacje dla opcji w menu ale kazda nowa niestety przedluza czas ladowania strony ktory jak mowicie jest i tak zbyt długi. stad moje pytanie: czy macie moze jakis sposob zeby pomniejszyc rozmiar pliku swf. bez jakiejs masakrycznej straty jakosci?? pozdrawiam
  5. loko odpowiedział loko → na odpowiedź w temacie → Web Art
    Dzieki za komentarze haha dobre mirach, dzieki za rady, co do automatycznej muzyki, zawsze mozna ja wylaczyc jednym kliknieciem skoro mowicie ze montonna to zmienie ja i uczynie bardziej subtelna. co do skopiowania danych to tez sie zrobi. dzieki za rady. mam prosbe jeszcze jak mozecie napiszcie mi ile sie mniej wiecej u was laduje i czy to znosny czas?
  6. loko dodał odpowiedź w temacie → w Web Art
    Witam, zrobiłem sobie ostatnio stronkę www reklamująca moje usługi. Portfolio (jesli tak mozna nazwac prace wybrane ktore tam zamiescilem) dorobię, narazie to troche prowizoryczne portfolio. Liczę na uwagi, zachecam do komentowania i oceniania www.marcinkomorski.pl
  7. loko odpowiedział loko → na odpowiedź w temacie → Modeling
    tak ale to nie kwestia smootha bo z nim tez model wyglada nieszczegolnie
  8. loko dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    witam, zastanawia mnie jedna kwestia. w zalaczniku zamieszczam zrobiony przeze mnie model auta. jest to moj nty model i zaczynam zastanawiac sie co robie zle, skoro moje siatki zawsze sa kanciaste i brzydkie podczas gdy inni modelerzy maja czysciutkie rowniutkie siatki jakos tak w plaszczyznie wszystko a nie kazdy vertex porozrzucany gdzie indziej? czy jest to kwestia praktyki czy moze cos zle robie? uraczylibycsie jakims tutorialem? modeluje planem przesuwajac wierzcholki i krawedzie a wychodzi taka szkarada pozdrawiam
  9. loko dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    czesc mam taki problem, mam samochod low poly i chcialem wypalic normal mape z niego aby wrzucic do gry, jednak gdy zrobilem to w ten sposob : http://www.youtube.com/watch?v=Y6FJfg__ytA&feature=related czyli unwrap, projection i render to texture na mojej normal mapie mam elementy low poly takze, czyli krzywizne takie rozne kanciaste. a ja chcialbym zeby bylo tylko gladkie po turbo smoothu, wyszlo mi tak jak w zalaczniku, pozdrawiam i prosze o pomoc dolaczam rowniez screen z silnika
  10. loko odpowiedział loko → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    no ja tam srednio ogarniam ta postprodukcje tylko sharpenem i w levelsach sie pobawilem i tyle z postprodukcji
  11. loko odpowiedział loko → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzieki za komentarze :)
  12. loko dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Czesc, to moja pierwsza skonczona praca, debiut w galerii finished :) Renderowane w mental rayu. Bede zobowiazany za konstruktywna krytykę
  13. loko odpowiedział loko → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    no nie wiem jak dla mnie to nie powinno sprawic zadnego problemu przeciez na kompie z 1gb ramu spokojnie renderowalem wieksze rzeczy EDIT DODANIE 3GB W BOOT.INI POMOGLO dzieki Hynol mordeczko
  14. loko odpowiedział loko → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    max zuzywa 1 giga ramu
  15. loko odpowiedział loko → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    XP Home edition, 800x600 ilosc poly to 253 876 nie wierze zeby 3,5 giga ramu nie udzwignelo czegos takiego w czym jest wiec problem?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności