-
Wiz: Łazienka
Nowe ujecie
-
Wiz: Łazienka
Siemanko, wiem ze pare lazienek juz widziało to forum ale moze nic sie nie stanie jak jeszcze ja zamieszcze swoją :D Mile widziane konstruktywne komentarze. Rano bedą nastepne ujęcia Pozdrawiam
-
Scena 3d : Kuchnia
Dobry klimacik stworzyłeś fajna pracka
-
Flash: Moja stronka www
Dzieki za opinie, co do tej jednej animacji w sumie miałem to urozmaicic bardziej, tzn dodac nowe animacje dla opcji w menu ale kazda nowa niestety przedluza czas ladowania strony ktory jak mowicie jest i tak zbyt długi. stad moje pytanie: czy macie moze jakis sposob zeby pomniejszyc rozmiar pliku swf. bez jakiejs masakrycznej straty jakosci?? pozdrawiam
-
Flash: Moja stronka www
Dzieki za komentarze haha dobre mirach, dzieki za rady, co do automatycznej muzyki, zawsze mozna ja wylaczyc jednym kliknieciem skoro mowicie ze montonna to zmienie ja i uczynie bardziej subtelna. co do skopiowania danych to tez sie zrobi. dzieki za rady. mam prosbe jeszcze jak mozecie napiszcie mi ile sie mniej wiecej u was laduje i czy to znosny czas?
-
Flash: Moja stronka www
Witam, zrobiłem sobie ostatnio stronkę www reklamująca moje usługi. Portfolio (jesli tak mozna nazwac prace wybrane ktore tam zamiescilem) dorobię, narazie to troche prowizoryczne portfolio. Liczę na uwagi, zachecam do komentowania i oceniania www.marcinkomorski.pl
-
Modelowanie aut
tak ale to nie kwestia smootha bo z nim tez model wyglada nieszczegolnie
-
Modelowanie aut
witam, zastanawia mnie jedna kwestia. w zalaczniku zamieszczam zrobiony przeze mnie model auta. jest to moj nty model i zaczynam zastanawiac sie co robie zle, skoro moje siatki zawsze sa kanciaste i brzydkie podczas gdy inni modelerzy maja czysciutkie rowniutkie siatki jakos tak w plaszczyznie wszystko a nie kazdy vertex porozrzucany gdzie indziej? czy jest to kwestia praktyki czy moze cos zle robie? uraczylibycsie jakims tutorialem? modeluje planem przesuwajac wierzcholki i krawedzie a wychodzi taka szkarada pozdrawiam
-
generowanie normal map
czesc mam taki problem, mam samochod low poly i chcialem wypalic normal mape z niego aby wrzucic do gry, jednak gdy zrobilem to w ten sposob : http://www.youtube.com/watch?v=Y6FJfg__ytA&feature=related czyli unwrap, projection i render to texture na mojej normal mapie mam elementy low poly takze, czyli krzywizne takie rozne kanciaste. a ja chcialbym zeby bylo tylko gladkie po turbo smoothu, wyszlo mi tak jak w zalaczniku, pozdrawiam i prosze o pomoc dolaczam rowniez screen z silnika
-
WIZ: Salon
no ja tam srednio ogarniam ta postprodukcje tylko sharpenem i w levelsach sie pobawilem i tyle z postprodukcji
-
WIZ: Salon
Dzieki za komentarze :)
-
WIZ: Salon
Czesc, to moja pierwsza skonczona praca, debiut w galerii finished :) Renderowane w mental rayu. Bede zobowiazany za konstruktywna krytykę
-
3DsMax - Out of memory
no nie wiem jak dla mnie to nie powinno sprawic zadnego problemu przeciez na kompie z 1gb ramu spokojnie renderowalem wieksze rzeczy EDIT DODANIE 3GB W BOOT.INI POMOGLO dzieki Hynol mordeczko
-
3DsMax - Out of memory
max zuzywa 1 giga ramu
-
3DsMax - Out of memory
XP Home edition, 800x600 ilosc poly to 253 876 nie wierze zeby 3,5 giga ramu nie udzwignelo czegos takiego w czym jest wiec problem?
loko
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta