Skocz do zawartości

maniak3d

Members
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

maniak3d's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dzięki za komentarze :) pozdro dla wszystkich ;)
  2. wcale bollean nie jest efektem o kant dupala ! :P Akurat derman ma takie oświetlenie że rowki są czarne we wszystkich miejscach (w sumie tak nie powinno być) A rowki po wycięciu booleanem, można potraktować champferem i je sfazować jednokrotnie czy dwukrotnie, wtedy są cacy :) (tylko nikomu się zazwyczaj nie chce bo to kila godz roboty) Ej to lepiej zrobić rowki jeszcze przed wygładzeniem maski Mesh Smoothem ? i co jak się wygładzi maskę, to powstaną przyciągania siatki w okolicach maski, i wtedy to wygląda jak dupa węża - woozek wygląda jakby był po blacharce :]
  3. please --------------------------------------------------------------------------------
  4. Hej Tomek - no lepiej ten drugi render wygląda - ale i tak nie idzie Ci coś takiego jak komponowanie z sobą elementów (dopasowywanie do siebie textur, oświetlenia i reszty materiałów) np w drugim renderku albo musisz zmienić połowę elementów na jaśniejsze albo na ciemniejsze - jeżeli jaśniejsze to:przy jasnej ścianie i podłożu nie psuje cień pod samochodem - musisz go rozjaśnić - tak samo opony i inne czarne rzeczy, jak wszystko będzie jasne to odbicia w szybach też nie będą czarne. Po prostu wszystko musi z sobą współgrać - zobacz o co mi chodziło - zrobiłem drastyczną korekcję - looknij http://www.m3d.republika.pl/08.jpg - troszkę realizmu, jak chcesz to wpadnij do mnie to Ci pokarzę jak możesz to zrobić (ja jestem w chacie:]) >> praktyka czyni mistrza
  5. no dobra załatwiłeś mnie - świetna robota - masa detali - świetny rener - :) - chociaż obrazki sky1-4 bardziej mi się podobają
  6. dzięki ludzie za komentarze :) dałem pająka do forumu bo już zatraciłem obiektywizm co do tego jak wyszedł :) jeszcze raz dzięki - widzę że trzeba będzie poprawić cień pod pajączkiem (niektóre nogi są w powietrzu :]) a co do tła - no zobaczymy - jeszcze co będę poprawiał to trochę owłosienie - wyduszę jeszcze więcej szczegółów >>jaras: "czy te włoski to shag ?" - nie to mesh - po prostu je wymodlowałem i pomogłem sobie scaterem i ręcznie poprawiałem - a co do oświetlenia to są zwykłe omni z maxa4 (z tym że jest to masa omni zwinięta w kulę - aby symulowała kaustykę cieni) - pozdro dla wszystkich grzebiących w grafice ;)
  7. Zapraszam do skomentowania(zbluzgania) tej pracy :) Enjoy !
  8. maniak3d

    gdzie zakupić maxa 4 ?

    Dzięki za odpowiedz :] Napisałem do tych dwuch powyrzszych dystrybutorów maxa, zobaczymy czy skądś wygrzebią maxa 4 :]
  9. Nigdzie nie mogę dostać maxa 4 ? jedyne co jest to dwa razy droższy max 6 Wogóle czy można od kogoś odkupić maxa jako używanego ? Hilfe.
  10. full profesjonalizm + extra pomysł jak na razie perełka na maxa
  11. Batou - jesteś killer :) Smok jest super ! pozdrowienia od Motoko Kusanagi ;)
  12. Skilo - może i czasami niszczy, ale jak się wertexy, które leżą zbyt blisko siebie to błędy znikną - zobacz wycięcie (te powiększone) na masce - ero błędów. Boolean jest łatwy ale coś za coś, trzeba później po nim posprzątać :) Sikham - no fakt - to jest dobry sposób na zrobienie drobnych szczegółów - jakby rowki zrobić jeszcze w LP to po wygładzeniu powstały by zniekształcenia maski z kolei. Saczek -bież się do roboty i dużo ćwicz - praktyka czyni mistrza :D
  13. Hej Saczek, :) Po pierwsze widać że jesteś początkującym w te klocki więc trochę porad Ci się przyda. Po pierwsze w swojej siatce masz za dużo trójkątów, a to nie dobrze, bo one zazwyczaj psują geometrię ! Oto kilka porad odemnie jak ja robię fury. Specjally for you ;) To moja technika robienia fur: -najpierw robię z splajnów (lines) zarys maski i łączę go w kwadraty - później nakładam na to modyfikator surface z wartością 0 - i mesh smooth ustawiony na 2 - tak powinna wyglądać siatka samochodu bez meshs mootha I jeszcze o rowkach (o to też pytałeś): Może to Ci albo komuś się przyda ;)
  14. maniak3d

    Nauka 3D Studio Max

    Ja bym Ci radził najpierw przeczytać dobrą książkę -np: Vademekum profesionalisty, lecz nie całą, tylko rozdzały o modelowaniu,renderze,i efektach specjalnych (tylko podstawy). Następnie przerub tutoriale z netu i poprzeglądaj forum. Następnie już pozostaje Ci tylko praktyka i jeszcze raz praktyka. \"praktyka czyni mistrza\" :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności