Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

MadHatter

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. MadHatter odpowiedział ortheza → na temat → Archiwum
    Moim zdaniem ta praca powinna wygrac. Jako jedyna pokazuje ducha wojny jako cos potężnego, ludzkiego ale i demonicznego. Duchem wojny ,wedlug mnie, nie jest jakis tam ludek z mieczami (to raczej duch walki) jak w innych pracach. Wojna jest potezna, masakryczna, globalna, okrutna, zla, jak walec z napedem rakietowym, porywajaca tysiace ludzi, napedzana szczytnymi ideami ale kierujaca sie najnizszymi instynktami i taki tez powinien byc jej duch. Brawo za wyczucie klimatu i filozoficznego aspektu tematu.
  2. badz co badz dzieki za pomoc teraz to juz sam sobie dam rade
  3. dlatego temat jest "pomoc przy kaustyce" nie Z kaustyka :/
  4. Nie no panowie ale mowmy o kaustyce nie laserach Fakt density 4 to (chyba)max dla mentala ale chodzilo mi o maksymalne rozproszenie swiatla w scenie: 3 x 1000cd swiatla fotometryczne rectengle + omni z wylaczona diffuse i spec ale wlaczone generate caustics i duza liczba photonow kolo miliona za kaustyke odpowiada caustics w zakladce GI hmmm ciekawe a nazwa wskazuje na smurfy :P czyli efekt plamek nie wskazuje na za mala ilosc reys per FG point???
  5. Czesc To moja pierwsza proba z efektem kaustyki Po 48 h renderingu a wlasciwie FG dostalem efekt jak na obrazku Denerwuja mnie te plamki teoretycznie wiem skad one sie biora ale nie moge potestowac ustawien bo do szewskiej pasji doprowadza mnie czas renderingu :/ Dla zoptymalizowania zmniejszylem reys per FG point do 400 wynik wygladal podobnie ale i czas Prosze o rady
  6. czyli bo nie rozumiem ? mozna sterowac kierunkiem ekstrudowania przez zmiane viewportu Sam bym sobie sprawdzil ale renderuje scenke juz druga dobe i troche mi muli
  7. ej spoko arev hehe chlopak dopiero nurbsy opczaja a ty juz mu low poly ladujesz
  8. pierwszy hehe najinteligentniejszy sposob to rysowac w maxie hehe drugi tez dobry to rysowac w odpowiedniej plaszczyznie eksport do dwg i obrót po imporcie w maxie trzeci taki spoko to ekstrudowac i exportowac do *.3ds zalezy do czego ci potrzeba ale z tym obracaniem verteksow to ciekay pomysl A duzo tych punktow miales LOL
  9. tez sie kiedys spotkalem z taka awaria u mnie powodem byl import z *.dwg rysowales splinke w maxie?
  10. MadHatter odpowiedział pol_1978 → na temat → 3ds max
    a wez uzyj materialu Double Sided dla niego dajesz wtedy w slotach inny Facing Material i Back Material i juz. W scaneline oczywiscie :P
  11. MadHatter odpowiedział MadHatter → na temat → 3ds max
    GI pomoglo Dzieki chlopaki za pomoc Ale ten Glare shader to wypas Temporal dorzucam punkcik do rep :)
  12. MadHatter odpowiedział MadHatter → na temat → 3ds max
    a oto efekt koncowy chodzilo o podmienienie przodu tak zeby hdri odbijala sie tylko w nim wizualizacja dla znajomej firmy z krakowa nie wiem tylko czy to tylko miejsce na to aby takie rzeczy pokazywac ja tylko robilem wizualizacje chyba bedzie spox pozdrawiam
  13. MadHatter odpowiedział MadHatter → na temat → 3ds max
    No i jak zawsze F1 dalo rade :) W MR material Matte/Shadow/Reflection (mi) Wybaczcie ze najpierw pytam forum a potem szukam. Juz nie bede :P
  14. MadHatter odpowiedział MadHatter → na temat → 3ds max
    hej sly z Limanowej to raczej nie ale w okolicach Tarnowa sie wychowywalem to chyba niedaleko :) A Ty czemu pytasz?? Pozdrawiam
  15. MadHatter odpowiedział MadHatter → na temat → 3ds max
    hej sly przylapaliscie mnie wsumie bo to tylko teoria Ostatnio zainteresowala mnie metoda renderingu z roznymi przebiegami i pozniejsza kompozycja w photoshopie lub gimpie no i zawsze mozna postprodukcyjnie kilka efektow dorzucic czytalem o tej metodzie z matte object na jakims angielsko jezycznym forum ale nie moge odszukac takiej opcji w moim maxie jest to rodzaj specjalnego shadingu, ktory daje oprocz zazwyczaj czarnego koloru diffuse czyli tak jak mowil Zgred88, ale daje tez czarny kolor w kanale alfa , czyli przedmiot staje sie niewidoczny dla pozniejszej maski Wydaje mi sie ze mozna w ten sposob sobie dobrze kanaly alfa wyekstrahowac czyli w animacji napewno mozna wykorzystac ale ja narazie chcialbym to wykorzystac przy statycznych obrazkach

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.