Skocz do zawartości

FireBullet

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

FireBullet's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Blyskawiczna odpowiedz :) lechoo, bardzo Ci dziekuje, kolejny juz raz :)
  2. Po pewnym czasie problem do mnie wrocil... :) Czy moglbym prosic, aby ktos rozbudowal powyzszy skrypt autorstwa CgBartosz w taki sposob, aby do pliku byly wypisywane pozycje i obroty kazdego elementu na scenie w kazdej klatce animacji? (W zasadzie w momencie wykonywania skryptu na scenie i tak bedzie tylko 1 obiekt). Chcialbym, aby w pliku pojawily sie te dane w postaci: [nr_klatki] [pozycja_x] [pozycja_y] [pozycja_z] [analogicznie jak pozycje tak i obroty] Od czasu mojego poprzedniego pytania minelo sporo czasu, faktem jest ze przez taki okres moglem sie juz zaznajomic z jezykiem skryptowym, ale nie sadzilem ze jeszcze kiedys bede z niego korzystal... :)
  3. lechoo, bardzo dziekuje, dokladnie o to mi chodzilo :)
  4. CgBartosz, bardzo dziekuje! Oszczedzi mi to sporo nudnej pracy :) Przy okazji chcialbym zapytac, jak przeliczyc kwaterniony na stopnie(lub radiany :) ) obrotu wzgledem osi x, y, z? (np. z zachowaniem tej kolejnosci, choc to dla mnie nie ma znaczenia)
  5. Witam. Potrzebowalbym skrypt, ktory wypisze do pliku pozycje i rotacje wszystkich elementow na scenie. Nie znam jezyka skryptowego 3dsmax'a, a potrzebuje tylko to :) Czy ktos posiada taki skrypt, lub bylby w stanie zmodyfikowac powyzszy o interesujaca mnie funkcjonalnosc? Pisze w tym temacie, gdyz wydaje mi sie, iz przerobienie powyzszego skryptu rozwiazaloby problem (tak, aby wypisywal nie rozmiary, a pozycje i rotacje i nie tylko Box'ow, ale wszystkich elementow na scenie).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności