Skocz do zawartości

ResonicX

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ResonicX odpowiedział ResonicX → na odpowiedź w temacie → Blender
    jest mi to obojętne, chcę mieć tylko taką texturkę do Gamedevu. No nic, popróbuję, może akurat sie uda.
  2. ResonicX odpowiedział ResonicX → na odpowiedź w temacie → Blender
    kiedyś jak jeszcze siedziałem w maxie, widziałem tutka w którym aby wykonać powyższy efekt wystarczył poniższy czarno-biały obrazek, tego typu: http://zapodaj.net/12e5e12c804c2.png.html ...i po jakimś tam odpowiednim przetworzeniu, wyrenderowaniu wychodził ładny material reflektora. A czy tu się da taki efekt zrobić to nie wiem :/
  3. ResonicX dodał odpowiedź w temacie → w Blender
    Witam, Od kilku godzin przekopuję youtube'a i nie moge nigdzie znaleźć poradnika jak zrobić takie przednie światła jak na obrazku: http://zapodaj.net/fef7aecd84dfb.jpg.html Domyślam się że to coś w miarę banalnego - niestety jestem jeszcze początkującym Blenderowcem przynajmniej jeśli chodzi o rendering. Pomożecie? :)
  4. ResonicX odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    mam 9600GT więc nie sądzę żeby nie był stanie obsłużyć takie shadera. No nic, jeśli nie uda mi się znaleźć rozwiązania tego problemu to albo poszukam innego sposobu na zrobienie animowanej tekstury wody albo będzie mapa bez rzeki :'-(
  5. ResonicX odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    używam Unity 3.5.5f3
  6. ResonicX odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Mam problem dotyczący Procedural River Tool (http://sixtimesnothing.com/river-tool/): Po zrobieniu rzeki, chcę przypisać do niej materiał składający się z textury i normalmapy. Na filmie jest pokazane że po przypisaniu tekstury normalmapa powinna się dodać autoamtycznie. U mnie tak nie jest - zamiast tego wyświetla błąd widoczny w konsoli: http://zapodaj.net/dd60007c45640.png.html Dodatkowo shader wyświetla taki błąd: http://zapodaj.net/d42c218f97ea7.png.html Jakby ktoś się nad tym znał i służył radą biednemu Resonic'owi, byłbym wdzięczny ;)
  7. ResonicX odpowiedział artursadlos → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Nie wiem jak ją znaleźć możesz dać link do tej teczki?
  8. ResonicX odpowiedział artursadlos → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    a możesz pokazać kilka swoich tytułów i jeśli to nie tajemnica to ile na nich zarobiłeś (może być z dokładnością do 1000zł ;)
  9. ResonicX odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Czyli tak: Zaznaczam kilka face'ów (1.), następnie z menu UV Mapping (klawisz U) wybieram np. Project from View lub Unwrap (bez różnicy) i wybrane face'y pojawiają się w dolnym okienku UV Mapping (2.). Sęk w tym że po przesunięciu ich na teksturę model wciąż jest biały w tym miejscu. Żeby na modelu się wyświetlała tekstura muszę każdorazowo wybrać z menu plik z teksturą (3.): http://zapodaj.net/df51536b6604f.png.html Teraz się pojawia pytanie - dlaczego nie można raz wybrać pliku i żeby on był przypisany do modelu na stałe?
  10. ResonicX odpowiedział artursadlos → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Czy ktoś ma doświadczenie jako casualowy twórca gier? (Jednoosobowa firma) Jak taki biznes wygląda od strony prawnej? Ile trzeba oddać państwu? (ZUS, podatki etc.) Czy trudno jest sprzedać grę, czy klient jest bardzo wymagający? (czytałem, że casualowai gracze w przeciwieństwie do hardcorowych nie patrzą tak bardzo na grafikę - co jest miłe bo w Unity poszaleć nie można) Itd. Itd. czyli jak wygląda takie życie w kraju nad Wisłą ;)
  11. ResonicX odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Po zaimportowaniu pliku FBX z Blendera do Unity, model wygląda tak jak w Blenderze gdy włączona jest opcja Backface Culling (face'y są odwrócone, przezroczyste gdy patrzy się na model z zewnątrz): Oryginalny model: http://zapodaj.net/52eefa4272fc5.png.html model w Unity: http://zapodaj.net/9bcb132491d03.png.html Ktoś orientuje się może dlaczego nie jest jak być powinno?
  12. ResonicX odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Model jest prostokątem a na siatce UV są same kwadraty. Jak sprawić aby został zachowany oryginalny kształt face'ów po zmapowaniu siatki UV? [ATTACH=CONFIG]88945[/ATTACH]
  13. ResonicX odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    a tak właściwie to jakie rodzaju gry najlepiej robić? Widzę że wiele jest osób robiących gry przeglądarkowe, mobilne itp. Dlaczego? Nie wymagają takiego nakładu pracy jak casualowe gry na PC, lepiej się sprzedają czy po prostu większość ludzi idzie na łatwiznę bo nie chce im się uczyć grafiki 3D, programowania, animacji itd. ??
  14. ResonicX odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Czy w Blenderze jest coś takiego jak "Renderowanie do tekstury"? Szukałem w googlach, ale nic nie ma na ten temat :/
  15. ResonicX odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Chciałbym się dowiedzieć czegoś na temat zarabiania jako twórca niezależny: 1. Czy ktoś z Was orientuje się może jak wyglada takie zarobkowanie, czy trzeba to zarejestrować jako działalność gospodarczą, czy można jakoś inaczej? 2. Co z firmami typu PLAY lub VICTORY GAMES, czytałem gdzieś, że PLAY kupuje od twórców niezależnych prawa do gier wypłacając im 6000 PLN, ale nie wiem czy to prawda. Jakie są jeszcze inne metody upłynniania gier - własna sprzedaż, odsprzedawanie ich czasopismom z grami, może jeszcze coś innego... Chciałbym żeby się ktoś wypowiedział w tej nurtującej mnie kwestii, możliwie dokładnie i wyczerpująco. pozdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności