Skocz do zawartości

michaiŁ

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Tychy

michaiŁ's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, natrafilem na taki oto problem - probuje zrobic przetloczenie jak na zalaczonym obrazku. Problem polega na tym, iz gorny koniec przetloczenia znajduje sie w zupelnie innej czesci (sektorze?) siatki co dolny. Topologia wymusza 'poruszanie' sie edgami w kierunkach pion - poziom tak aby nie powstawaly trisy. Mimo to probowalem polaczyc oba konce przetloczenia linia (czerwona na obrazku) i za pomoca modyfikatora FFD obrocic te elementy (w kierunku osi Z, w głąb obrazka) ktore znajduja sie wewnatrz przetloczenia stosujac owa skosna linie wlasnie jako oś obrotu. Wszystko niby ok ale po dodaniu TSa robią sie bledy. Czy istnieje jakis rozsadny sposob by to wymodelowac? Ufff strasznie to metnie napisalem ale mam nadzieje ze obrazki pomoga. Pozdrawiam
  2. co do studio - moze sie przydac .. http://www.wonderhowto.com/how-to-light-57-chevy-photo-studio-243242
  3. siatka bomba tylko czemu taka gesta? i nie obraz sie ale no dla mnie przednie kolo jest wieksze i juz :D model super..nic tylko dodac reszte i smażyć :)
  4. siemka, no na pierwszy rzut oka wyglada niezle, no przynajmniej to co widac a niestety widac niewiele :( no ale jak sam napisales - brak studia to i nie ma co odbijac..a tak na marginesie - przednie koło jest wieksze czy to tylko zludzenie opty :D ? podlub przy studio i wrzuc jeszcze jakies renderki..pozdrawiam
  5. oj prawda Deex, dwa rozne modele...niemniej jednak chodzi tutaj o to ze problem puciosa jest...no troszke bardziej elementarny, owe modele nie roznia sie az tak bardzo by nie moc wzorowac sie na sprawdzonych rozwiazaniach (model Johna), tym bardziej jezeli rozmawiamy o ogolnym podejsciu do ukladania siatki (w tym wypadku Mustanga)
  6. symetria, ład, szyk i porządek okraszone dirtem, dustem i rustem :D uwielbiam takie formy..НИ ПУХА, НИ ПЕРА! KoMicu :)
  7. szczerze mowiac to moglbys zaczac od nowa, z jednej strony przod pojazdu jest na tyle gęsty ze prostowanie i odchudzanie zajmie troche czasu, z drugiej - twoj model na tym etapie ma nie wiecej niz 200-250 face'ow i jak sam napisales jest to poczatek wiec niewiele tracisz...wydlub to jeszcze raz i nie ciachaj tak tej siatki :) na tym forum jest naprawde masa speców od aut (patrz link w moim pierwszym poscie)..podgladaj, pytaj, czytaj..powodzenia
  8. dokladnie tak jak piszesz..najpierw base mesh z relatywnie niewielka iloscią poly (taka bys utrzymal glowne krzywizny bryły), wrzucasz TSa i ogladasz jak sie po wygladzeniu uklada, jesli zle to wracasz i przesuwasz..i tak w kolko az do uzyskania zadanego ksztaltu..wycinanki zostaw na pozniej
  9. dobrze idzie Panie..oby wytrwałości nie zabrakło..a co do tajemniczej grupy nacisku to mam kilka typów :D pozdrawiam
  10. Hejka, swego czasu JohnZi 'popelnil' ten pojazd i wyszlo mu to zacnie..przejrzyj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=56690&highlight=mustang&page=10, sa tam clay'e z siatkami...a tak po krotce za gesto tniesz siatke i za wczesnie w detal, temu masz problemy z topologią..powodzenia
  11. skad wziales takie ladne drzewka? modelowales czy brales gotowce?
  12. vinc- no wlasnie zielen, istnieje jakas baza roslinnosci stricte pod wizuale? Oczywsicie moge dlubac kazde drzewko czy krzak osobno ale to juz zakrawa o botanike ;) Mozna jeszcze plaskie ale raczej chce tego uniknac. Co do mentala musze przyznac ze jakos bardziej do mnie przemawia, ale zrobie kilka testow VRay'em. Taki wlasnie rozmazany horyznot generowany jest przy Logarithmic exposure. Detalem zarzuce cos dzisiaj.pozdro :)
  13. Faktycznie UVW map do schodow wystarczy ale unwrap to poprostu rozp... :) Teraz dopiero widze ze mam za gesta siatke i mase zbednych egdge'ow co czy unwrapie jest niewskazane.. dzieki wielkie
  14. Jako nowy forumowicz i adept 3D Max przede wszystkim chcialem wszystkich powitac. Dosc grzecznosci, do rzeczy. W Max'ie dopiero raczkuje, 2 m-ce poki co ale zadurzylem sie a romans mam nadzieje bedzie owocny :) Zabralem sie za projekt (a raczej probe) wizualizacji 10-cio pietrowego biurowca wraz z przyległym pietrowym budynkiem. Obiekt istnieje w rzeczywistosci temu tez taki własnie wybralem by miec dobrą dokumentacje fot.samego budynku jak i otoczenia, plany rowniez posiadam. Prosze o opinie, rady oraz konstruktywna krytyke (sam się o to prosze :) ). - Max 9 - ren: Mental I jeszcze jedna sprawa - mapowanie:/ Prawde mowiac nie wiem jak sie za to zabrac, upieram sie by bazowac na template'ach Arch&Design (mi) jedynie dodajac 'swoj' diffuse oraz bump. Niestety samej techniki jakos opanowac nie potrafie. Problem polega na tym iz nie wiem jak zmapowac np. schody 'plytkami' a elewacje jakims prefabrykatem skoro to jeden obiekt. Wybierac face'y -> detach a potem jako osobna bryle? Z gory dzieki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności