Skocz do zawartości

angelside

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

angelside's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. podoba mi się koncepcja, jednak wykonanie słabsze, oprócz oświetlenia (lub może zastosuj vray physical cam?) widać krawędzie w fali przy umywalkach, zastosuj jakiś smooth by to wyeliminować. To samo w podwieszanym suficie. Wogóle coś jest nie tak z tym sufitem..
  2. Witam, Importuje czasami pliki za pomocą opcji import lub ewentualnie xref object, ale nie mają one tekstur, czy zawsze trzeba je po imporcie osobno teksturować? nie ma mozliwosci zimportowania juz oteksturowanych obiektów?
  3. Witam, Importuje czasami pliki za pomocą opcji import lub ewentualnie xref object, ale nie mają one tekstur, czy zawsze trzeba je po imporcie osobno teksturować? nie ma mozliwosci zimportowania juz oteksturowanych obiektów?
  4. Świetnie odwzorowałeś jakość polskich dróg ;)
  5. a czym spowodowane mogą być blaski po lewej? Probowalem rendera z wiekszymi detalami ale dalej sie pojawia, zmienilem umywalkę czyli rzecz ktora mogla by je powodowac ale dalej nic, pracuje na vrayu. Kamode z wszytskim się zgodzę ale nie z tym że jest brak proporcji, to nie są modele robione jakos z wyobraźni tylko przy pomocy katalogów ze szczegółowymi wymiarami np umywalek, wanny czy sedesu(nie widocznego na zdjęciu), a co do ciasnoty... cóż należałoby zgłosić reklamacje do architekta, tylko szkoda że budynek jest już wybudowany :) A kadr taki by pokazać jak najwięcej w jednym szocie, a materiały na ścianach mam już zrobione z katalogów paradyż, mówiłem że to tylko wersja robocza, deski fakt zmienie na jakieś ciemniejsze ;)
  6. i jak pomorze mi ktoś??
  7. Jak poprawie to to wrzucę wizkę całego mieszkania, została mi już tylko kuchnia...
  8. Zmienię chociaż nie dysponuje zbytnio materiałami bezszwowymi. Albo spróbuję zapętlić te co są w ps.
  9. Witam, Tworzę wizkę mieszkania i natknąłem się na pewien problem otóż jak widać na ścianie po lewej znajdują się jasne refleksy, niestety nie wiem czym są one spowodowane, tzn jak się ich pozbyć bo domyślam się że odbija się światło od porcelanowych elementów, ale nigdy wcześniej mi tak nie robiło. Proszę o poradę oraz inne sugestie dotyczące całej wizualizacji. Materiały na ścianach i podłodze prawdopodobnie będę zmieniał bo te były tymczasowe.
  10. widze że na dachu fasada mocowana punktowo z żebrami szklanymi.. ale bez podkonstrukcji może się skończyć katastrofą budowlaną.
  11. Dzięki za szybką odpowiedź, mam nadzieje że to właśnie to ;)
  12. Witam, Wczoraj miałem problem - mianowicie zmienily się mi osie xyz, jakby wszystkie zmieniły swój kierunek. Miałem już taką sytuację kiedyś ale patrząc że mam taki problem po raz drugi wolałbym znaleźć na to receptę, ponieważ chamuje mi to projekt, np jak chcę przestawić kilka punktów (vertexów) o pewną wartość to każdy punkt idzie w innym kierunku i psuje mi wszystko, nie jestem w stanie efektywnie i równo poszerzyć np boxa. Z góry dziękuje za wskazówki.
  13. z jednym się nie zgodze - wszystkie wymiary są zgodne z wymiarami rzeczywistymi - nawet głębokość umywalki jest zgodna z modelami na których się wzorowałem (powszechnie dostępne np na allegro), ale z resztą to mogę się zgodzic. Kanciaste kształty najczęsciej wynijają z mojej oszczędności xD A ustawienia to dałem właśnie dosyć wysokie, bynajmiej tak mi sie wydaje (conajmniej średnie).
  14. vray 1,5, no właśnie, może ma ktoś jakiś tutek na ładny ręcznik? bo ja kompletnie nie miałem na niego pomysłu, hair n fur wywalał błąd, cloth modifier cos przenikał mi ręcznik przez obręcz i musiałem ręcznie go dostosować do obrączki, tekstury też nigdzie nie mogłem na niego znaleźć oraz żadnego bumpa, może ktoś coś doradzi? napewno są osoby które już to robiły.
  15. do grzejnika powinny iść 2 rury, jedna doprowadzająca a druga odprowadzająca wodę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności