Skocz do zawartości

Deep Blue

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Deep Blue dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Jak to wyłączyć? W max 8 miałem to domyślnie wywalone więc uwagi nie zwracałem. Przesiadłem się na 2009 i zaczęły się kwiatki, unwrap szaleje itp. Wie ktoś jak to wywalić? Nie chcę za każdym razem gdy tworzę element odznaczać tej opcji, da się jakoś to zautomatyzować? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
  2. Deep Blue odpowiedział Trybal → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Górna ściana obiektu ma złą siatkę. Jeżeli chcesz używać boole'ana licz się z tym że, musisz mieć dużo polygonów w ścianie obiektu na którym chcesz zastosować ów wymieniony przeze mnie modyfikator. możesz jak ja przewidywać albo zaznaczyć powierzchnię (polygon-ten u góry) i quicksliceować.
  3. Deep Blue odpowiedział Deep Blue → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Bóg wam zapłać dobrzy ludzie! O to mi chodziło. Wielkie dzięki!
  4. Deep Blue dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Temat brzmi srogo. Przejdę, jak to w zwyczaju mam, do rzeczy. Ktoś mi powie jak stworzyć chmurę? Wiem, wiem.. Partcle system, ale on wywala mi strasznie duże cząsteczki i poważnie spowalnia render. Druga sprawa, mgła na horyzoncie, lub jak niektórzy wolą, efekt koloru atmosfery, inaczej jeszcze: mgła linearna w tle. Ogólnie chcę uzyskać efekt przestrzeni, wiadomo że powietrze bezbarwne do końca nie jest, co szczególnie widać jak się na wysoką górkę wejdzie i spojrzy w krajobraz. Taki efekt chciałbym uzyskać. To jak pomorzecie? Pozdrawiam oczywiście, moi mentorzy!
  5. Deep Blue odpowiedział Max_Marcin → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Daruj sobie Simon, każdy kiedyś zaczynał (a niektórzy cały czas zaczynają *np. ja). Skąd wiesz że, tego nie kupują? Może zabita dechami miejscowość to jest a ludzie na oczy komputera nie widzieli.
  6. Deep Blue odpowiedział dirty → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Widzę że mój złom także kilka lat świetlnych jest za wszystkimi:D Athlon X2 3800+ Windsor GA M55S3 2GB Ram Radeon X1800GTO Kto mi kupi nowy hardware? :D
  7. Nie zapomnij przy renderowaniu ustawić renderera jako mental ray. Ja też robiłem ten tut na początku i popełniłem owy błąd.
  8. Deep Blue odpowiedział francez → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ja wykonałbym taki brelok metodą spline modelingu, dajesz później extrude i git.
  9. Deep Blue odpowiedział Deep Blue → na odpowiedź w temacie → Rendering / Lighting / Shading
    Dobra, a gdyby do photometric light dodać vray shadow?
  10. Jak w temacie. Szukam tej funkcji w vray sun/vray light. W photometric lights taka funkcja jest, wrzuca się powiedzmy zarys gałęzi w postaci bitmapy i już mamy efekt pięknego cienia pod drzewem na np. ławce. Pomożecie? Z góry dzięki i pozdrawiam oczywiście.
  11. Deep Blue odpowiedział volk → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ty patrz, nie wiedziałem też! Ja kończyłem rysować spline'a, przesuwałem widok i rysowałem drugiego, a później weldowałem oba. Dzięki za cenne info ;)
  12. Deep Blue odpowiedział Deep Blue → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki za odpowiedź. A szklanki to z cylindra robiłem+ belevel, z tuby+ cylinder ze spline'a też. Dałem przykład szklanki ażeby prościej było wytłumaczyć o co mi chodzi, w rzeczywistości robię coś innego. Dzięki jeszcze raz i darujcie sobie te sarkazmy pod moim adresem, uczę się w końcu dopiero, nie? ;)
  13. Deep Blue dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam wszystkich! Od razu przejdę do sedna sprawy. Otóż chciałbym wymodelować szklankę przy użyciu obiektu w kształcie litery L. Kumpel kiedyś mi powiedział że, jakiś modyfikator powoduje że, bryła obraca się zostawiając ślad, w efekcie powstaje coś na kształt szklanki. Interesuje mnie jak nazywa się ten modyfikator i ew. jak go obsługiwać. Nie piszcie tylko, na litość boską o innych sposobach modelowania szklanki- te już znam. Pozdrawiam.
  14. Deep Blue odpowiedział Mati-PL → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Hmm... Nie znam się zbyt dobrze jeszcze na grafice 3D, ale ja bym zastosował na obiekcie jakąś mapę naśladującą firankę, przerobiłbym na czarno-biały i wrzuciłbym do slotu opacity w materiałach. Słyszałem także że, ładne firanki wychodzą na NURBS'ach, ale tego jeszcze nie próbowałem.
  15. Deep Blue odpowiedział Deep Blue → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dokładnie, niektóre polygony trza "flip'nąć" albo zastosować retriangulate. (Trudne słowo ;))

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności