Skocz do zawartości

sloowik

Members
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

sloowik's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ja mam laicke pytanie. Jak to się właściwie odpala w maxie? Jestem lewy w skryptach, jedyny jaki używałem to floor generator pozdro
  2. sloowik

    Pomoc przy modelowaniu

    Ptaszek ma rację chodzi o zwężanie się "fali" od samego początku. Ptaszek możesz wytłumaczyć proszę ten sposób z curvsami i maya?
  3. sloowik

    Pomoc przy modelowaniu

    Bubu przy prostej bryle nie ma problemu, jaja zaczynają się w chwili modelowania tych fal. 1. "Fala" ma zupełnie inny promień, niż ta linia 2. Chamfer jest pojedynczy tylko przesunięty, jak był ustawiony normalny to wychodziły błędy Jeżeli możesz to spróbuj proszę wymodelować coś takiego, ja przed sekundką próbowałem i się całe rozeszło Pozdrawiam
  4. Hej wszystkim, mam pomysł na wymodelowanie ciekawego budynku "fali" natomiast nie mam pojęcia jak mogę tego dokonać. Na czym polega problem: jest to budynek którego boki od pewnej wysokości zwężają się w dół( tu nie ma problemu), od pewnej długości zaczyna się "fala"( tu też sobie radzę) i TU zaczyna się prawdziwy problem: chciałbym żeby boczna linia tej "fali" była zaokrąglona, co więcej żeby na dole tam gdzie się zaczyna promień był duży np. R=1m, a na samej górze tam gdzie się kończy mały np. 0,2m, bądź całkowicie zanikał. Próbowałem już wszystkich znanych mi sposobów: Chamfer, próbowałem też rysować linię -> loft -> deformation -> ucinać i align -> próbowałem też w cadzie, nie znam się na nurbsach. Próbowałem też z kolegą z rhino przenosić samą krawędź. Proszę pomóżcie poniżej najlepszy efekt jaki udało mi się uzyskać i tak mizerny i niezadowalający POMOCY!!!! PS. Przepraszam za pocięty obrazek, ale nie chce zdradzać na razie całego obiektu Pozdrawiam
  5. Nie ma sprawy porti nie obrażam się tak łatwo :) Pliki zapisuje w *.png Dzięki Miłosz3ds zaraz obczaje linka Pozdrawiam
  6. Dzięki za odpowiedź. Z vrayMTLwrapper już próbowałem i efekt jest prawie zadowalający jest jedno ale dalej nie mogę ustawić transparentności po zapisie. Cały czas zapisuje z białym tłem, a nie przezroczyste. Przezroczystość moge uzyskać po wyrzuceniu plane'a ale wtedy nie ma cieni(no bo na czym). Jest jakaś możliwość wyrenderowania samego obiektu z cieniem? Może coś z vray elements?
  7. Hej wszystkim, potrzebuje pomocy przy wyrenderowaniu mebla. Cały problem polega na wyrenderowaniu obiektu w ala studiu czyli obiekt na białym tle tylko z cieniami. najlepiej by było gdyby całe otoczenie było transparentne, tak aby po wrzuceniu do ps na różnokolorowe tło dalej było widać obiekt i cienie. Dla przykładu: Acha soft to 3ds 2012, v-ray 2.0 Dzięki wielkie za pomoc.
  8. Hej, mam pytanie, próbuję stworzyć teksturę szklanej mozaiki(półprzeźroczystej) bez fugowej. Pytanie co mi będzie potrzebne i jak ustawić parametry. Mozaika(jedna płyteczka) ma rozmiar 3x3 cm. Mozaika jest prawdziwa więc mogę zrobić jej zdjęcia do tekstury. Czy lepiej będzie zrobić zdjęcie jednej płyteczkii powielić w maxie, czy np. całego segmentu(10x10 płyteczek). Co mi będzie potrzebne: 1) tekstura 2) mapa bump(displacment) 3) ... tekstura jest zrobiona w *.png jak ustawić żeby nie było widać białych krawędzi(opacity nie bardzo pomaga) Pozdrawiam Słowik
  9. Dzięki wielkie Winkiel, sorry że tak późno odpisuje, ale działamy nad następnym projektem a z czasem krucho. Takie kolory zestawilem, bo jeszcze w żadnym projekcie nie miałem żadnego żywego i przewijającego się koloru (do tej pory były: biel, szarości, beże itp.), no i jak pisałem wyżej kolory zaczerpnięte z grafiki. Mgiełka dodana na maskach w PS. Projekt jest robiony na potrzeby portfolio, a Warszawa jakoś mi siadła graficznie. a poza tym w Krakowie trochę kicha z loftami :p Pozdrawiam
  10. Dzięki wszystkim za komentarze. Skończyłem już całość, jeżeli jesteście zainteresowani efektami końcowymi zapraszam nahttp://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=80810. Pozdrawiam Słowik
  11. Hej wszystkim, chciałem się podzielić z wami moim najnowszym projektem. Soft: max, vray, postpro w PS. Mam nadzieję że wam się spodoba. Komentarze i krytyka mile widziane. Pozdrawiam: Słowik
  12. zmienione usawienia:
  13. Ok, dzięki za podpowiedzi. Zobaczymy co wypluje teraz, na razie się robi na wysokich ustawieniach. Materiał też mnie zastanawia, bo jest to ten sam materiał co na 1 wizce a jest n razy bardziej odbijający. W scenie którą teraz renderuje troszkę przyciemniłem metal w stosunku do drugiego obrazka i dodałem fresnel reflection. (docelowo ma być postarzony, ale nawet taki będzie coś tam odbijał- przynajmniej kolory). Z Reinhard'em popróbuję. Pozdro
  14. na wyjściu? Gama w ustawieniach 2.2, w bitmap files: input gamma 2.2/ output gama 1.0, w color mappingu gama na 2.2.
  15. Poprawiona scena.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności