dokładnie to nie wiem, wiem że można używać "Blendera" lub dowolnego programu 3D i że ma być to zapisane jako tekstura, a cos dokladnie to "sculpted texture" żeby nałozyc to na prima, ktory przeformuje sie na pozadany krztalt
to znaczy własnie nie musi byc takiej precyzji jesli chodzi o sruby, nakretki itd. ale chcialbym by blat byl oddany dosc precyzyjnie (krztalt, zagiecia)
no tak, wystarczy zrobic i po prostu w SL dajesz "upload" musisz to zapisac jako sculpted texture czy jakos tak i potem poprostu nakladasz ja na sculpted prima i ten robi sie dokladnie taki jak zrobiles w maxie.. problem w tym ze trzeba to jeszcze zrobic :) a nie wiem jak zrobic ta deskorolke :)
potrzebuje w zasadzie samego blatu bo chce go zaprojektowac do gry "Second life" gdzie tam nie wyjdzie mi z taka krzywizna jak potrzeba :) reszte rzeczy moge zrobic w SL, to nie trudne ale blat :( tego nie umiem...
Siema, od dziś jestem posiadaczem 3ds Maxa lecz na razie nic nie umiem nim robić. Mam wielką prośbę, pilnie potrzebuje modelu 3D blatu deskorolki, czy jesli ktos z Was ma taki na twardym dysku to prosze o kontakt :) bardzo mi na tym zalezy. Dziekuje.