Dzień w którym na nasze głowy spadły pierwsze rakiety, zakończył wszystko. Wszystko co znaliśmy, do czego przywykliśmy, co kochaliśmy i czego nienawidziliśmy. W jednej chwili runął porządek świata. Nastał czas ciemności, strachu, umierania. Wściekłość która zrodziła się w nas wówczas poczynała dojrzewać, powoli brać górę nad żalem, goryczą i łzami.
Pociski jądrowe nas nie zabiły. Nie zabiły wszystkich. Po wielu dniach wystawiliśmy swoje umęczone twarze na słońce, postawiliśmy stopy na popękanej, jałowej ziemi. Był to czas głodu, niepewnego jutra, walki o każdy dzień, o każdą godzinę. Mieliśmy już wówczas to silne postanowienie – by przetrwać, by przeżyć, za wszelka cenę.
Pokonaliśmy głód i pokonaliśmy pragnienie. Pokonaliśmy nasze słabości, różnice, wzajemną niechęć i żale. Potrafiliśmy się zjednoczyć i zorganizować. Pewnie szliśmy przez ten nowy świat bez praw, bez Boga, bez przyszłości. To my stanowiliśmy w nim prawa, byliśmy jego bogami i przyszłością.
Wściekłość, która w nas żyła, która pchała nas naprzód, przybrała postać konkretnego celu. Celem tym była zemsta. Zemsta na tych, którzy los nam taki zgotowali, którzy świat ten takim nam uczynili. Na tych którzy zabili w nas radość, miłość i miłosierdzie. Postanowiliśmy w pustce zniszczenia stworzyć miejsce dla siebie. Stworzyć nowy lepszy porządek rzeczy. Porządek, który sprawiedliwie ukarze wszystkich winnych. Porządek, który nagrodzi sprawiedliwych.
Wtedy to nadeszli ludzie z karabinami. Przynieśli nam śmierć i zniszczenie.
future:null - postapokaliptyczno - steampunkowa strategia czasu rzeczywistego
Podstawowe cechy:
* nowoczesna grafika 3D
* gameplay nawiązujący do klasycznych RTSów jak: Command and Conquer, Red Alert, Warcraft, Starcraft, Age of Empires
* unikalne sposoby pozyskiwania surowców
* unikalne jednostki (obok współczesnych pojazdów wojskowych jak Humvee czy czołg Twardy występują np. pojazdy parowe – czołgi parowe…)
* co najmniej 4 zróżnicowane strony konfliktu
* ciekawa fabuła z odniesieniami do współczesności
* akcja gry osadzona w postapokaliptycznej Europie Środkowej
* elementy steampunkowe (np. maszyna parowa, czołgi parowe)
* tryby single player/multiplayer
www projektu (tymczasowo): www.evilindiegames.com
forum projektu: forum.evilindiegames.com
Ciekaw jestem waszych opinii na temat projektu jaki niedawno rozpoczęliśmy: future:null.
Co o tym sadzicie? Jak wam podchodzi postapokaliptyczny RTS osadzony w polskich realiach? :)
Poszukujemy concept artistów / grafików2D / grafików3D...
Osoby zainteresowane współpracą z nami przy tym projekcie odsyłam >TUTAJ
Pozdoss!