Skocz do zawartości

rchmiel

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

rchmiel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Nie żebym się czepiał, ale skoro proszę o pomoc w zarządzaniu projektem tj. etapami tworzenia to teksty typu zrobić kwadraciki a później je wykończyć, albo rozrysować na kartce to od swojego 15 letniego brata się dowiem. Liczyłem na bardziej profesjonalną pomoc. Dzięki wszystkim za poświęcony czas.
  2. Miasteczko na potrzeby gry via - widok izometryczny z możliwością obrotu o 360stopni (jak w SimCity3000). Wielkość pojedynczego domku to ok 50% standardowej rozdzielczości monitora tak więc detale muszą być dobrej jakości. Z uwagi, że w dalszym ciągu nie odpowiedziałeś mi na pytanie - załużmy, że rozrysowany plan miasteczka już mam. Co dalej?
  3. GhostTown to typowa masówka i to metropolii a nie miasteczka. Mi chodzi o stworzenie małego miasteczka typu Chłdnica Górska ze znanej kinowej animacji Auta - każdy budynek jest inny. Mam już rozrysowany plan zagospodarowania - ok 15 budynków, kilka zniszczonych domków, stary zbiornik na wodę, mała stacja paliw itd. Teren będzie równy więc budynki w ostatniej fazie mogą zmienić swoje położenie tak by to jak najlepiej wyglądało. Tak jak wcześniej wspomniałem modelować potrafię, jednak mimo to nie wiem od czego zacząć!? Każdy budynek będzie inny, będzie miał inne tekstury i inną powierzchnię. Pytanie w zasadzie dotyczy czy najpierw wszystko wymodelować a następnie zająć się teksturami czy po kolei każdy budynek wykonywać w 100% ?
  4. Witam serdecznie, Potrzebuję pomocy w zakresie zarządzania projektem. Mam za zadanie stworzyć wysokiej jakości miasteczko w stylu small american town. Dla jasności zaznaczę, że zrobiłem już nie jedną pracę opierającą się na modelowaniu, więc to mam już w małym palcu. Proszę o pomoc w ułożeniu planu pracy tzn. czy w pierwszej kolejności należało by wymodelować wszystkie budynki, następnie tekstury, światło i na końcu render czy lepiej każdy element wykonywać na 100% od modelingu po render?! Proszę dla tego o pomoc bo co chwilę zaczynam projekt od początku bo chciałbym widzieć jakieś efekty, co gorsza jeśli popełniam jakiś błąd który utrudni resztę pracy przy np. teksturach to dopiero będzie kicha! Z góry dzięki za sugestie!
  5. rchmiel

    VRay Error 126 POMOCY

    Co mam powiedzieć?! Wcześniej pracowałem na samym Maxie bez Vray'a i nie narzekałem, ale zachciało mi się robić z siebie pośmiewisko. Dzięki za pomoc.
  6. rchmiel

    VRay Error 126 POMOCY

    Nie wiem kto jest fajfusem, ale skoro mamy to rozstrzygnąć to proszę pokaż mi tą cholerną opcję!
  7. rchmiel

    VRay Error 126 POMOCY

    Poszedłem na łatwiznę. Pożyczyłem od kumpla Maxa 9. Zainstalowałem Vray RC3 i muszę powiedzieć, że nie jest to co chciałbym zobaczyć! Prawie wszystkie dodatki w materiałach mam w zakładce "Incompatible"! Tylko dwa efekty Vray Light Mt i jeszcze jeden mam dostępny, reszta nie działa. Tak samo jak włączę F10 to w teczce Rendering nie mam żadnych zakładek dot. Vray'a. Zaczyna mnie to irytować! Jak nie urok to sraczka!
  8. Jozeph możesz mi powiedzieć jakiego Vray'a używasz pod MAxem 2008. Ja zainstalowałem RC2 i próbowałem też RC3 i żaden nie działa. Zawsze mam error 126, który mówi że nie może zainstalować takiego modułu.
  9. rchmiel

    VRay Error 126 POMOCY

    Tu mnie masz. Nie wiedziałem, że Max 2008 to nie Max 8. Myślałem że to skrót. Nie zmienia to jednak faktu, że Vray RC3 ma w opisie potwierdzoną kompatybilność z Maxem 2008. Nawet plik instalacyjny ma nazwę "Vray 1.5 for Max 2008. Na tutkach dotyczących vray, nawet w opisach występuje (3ds Max 2008, Vray 1.5). Czemu im działa a mi nie?!
  10. rchmiel

    VRay Error 126 POMOCY

    Mam Max'a 8. Screen nie jest mój tylko z innego postu, bo nie miałem cierpliwości po raz kolejny uruchamiać program z błędem i robić screen'a. Ale skoro zapytałeś to mam nadzieję, że mi pomożesz, tak więc dodaję mój screen. Po zatwierdzeniu tego okienka, pojawiają się następne z błędami kolejnych plików z katalogu plugins.
  11. Witam. Od kilku dni męczę się z uruchomieniem vray'a. Mam 3ds Max 8 32-bit, natomiast vray'a próbowałem już 1.5 RC3 i RC2 - obydwa działają jednakowo - czyli nie działają! Przy uruchomianiu Maxa, menadżer po próbie wczytania pliku "vrender60.dlr" wyrzuca error który brzmi następująco: "DLL failed to initialize. Error code: 126 - Nie można odnaleźć określonego modułu." Było już to nie raz opisywane na forum, ale w moim przypadku nic nie pomaga! Próbowałem już reinstalacji, zmiany w pliku "plugin.ini", instalowałem vray'a RC3 a później RC2 i w dalszym ciągu to samo! Przenosiłem też wszystko na jedną partycję i dalej to samo! Ta komenda powyżej pojawia się jedna po drugiej tylko że z innymi plikami znajdującymi się w plugins. Czy ma ktoś na to rozsądne wytłumaczenie?!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności