Skocz do zawartości

RenholdeR

Members
  • Liczba zawartości

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

RenholdeR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Reputacja

  1. pracuje nad animacją, dużo małych, szczegółowych obiektów, tekturki małe ale dużo:-) zależy mi na realiźmie, tylko że wlaśnie... czas renderów! rozdziałka wyjsciowa cos kolo 720x576, zastosowanie skylight lub final gather wydłuża czas do ok 12min na klatkę, jak dla mnie nie do przyjęcia. Czas anim. kolo 45sec jeszcze się zastanawiam nad mentalem lub zwyklym skyline, wszystko zależy od wydajności jaką uzyskam Jakie macie sposoby na optymalizacje renderingu (poza okrojeniem sceny:-)? w animce bedzie ok 2-3 świateł, dużo odbić (aluminium, chrom) głębia ostrości w kilku ujęciach (dodana albo bezpośrednio z maxie lub w post pro) sprzęt: amd64 3Ghz, 1Gb ram.
  2. RenholdeR

    3dsmax5 czy nowsze?

    bieri maxa 8, ma kilka toolsow ulatwiajacych modelowanie, texturowanie i pare innych w sam raz dla poczatkujacyh. Do wczesniejszych wersji jest wiecej pluginow, ale w 8 sa juz wbudowane narzedzia do uzyskania podobnych efektow Jak juz ktos wspominal po co dziobac na starym i potem uczyc sie nowego skoro mozna od razu... A z wydajnoscia to o ile sie nie myle max od wersji 6 jest przekompilowany na nowo-bardziej zoptymalizowany niz starsze wersje Chociaz biorac pod uwage ilosc serwice packow ktore wyszly do niego powyzsze stwierdzenie jest troche smieszne:-)
  3. referki i ewentualnie jakies tutoriale hehe co do "promocji" to omijać z daleka... i nie pytajcie dlaczego...
  4. hieh, tank jest robiony z mysla o jednej konkretnej (wbrew pozorom malo batalistycznej) scenie i z zalozenia nie mial byc szczegolowy ale jak juz robie to... dorobie te detale:-)
  5. najpierw musimy jakis nowy dobry lokal znalezc, cobym Ci mogl browara postawic:-) a czolg jak czolg, duzo do poprawy...
  6. Efekt czterech dni dlubania w maxie. model jeszcze w fazie kontrukcji wiec ma sporo niedociagniec, brakuje osprzetu (karabiny/czesci zapasowe/ kilka innych detali) ogolnie model jest w duzym stopniu robiony "na oko", blueprinty ktore udalo mi sie zdobyc sa od jednego modelu, a zdjecia od jeszcze innych, rozniacych sie dosc znacznie niektorymi czesciami (w sumie nie mam 2 roznych zdjec tego samego modelu) za tekstury wezme sie dopiero w poniedzialek a w miedzyczasie pokleje z polygonow troche tego i owego do shermanka. Nastepny w planach jest m1a abrams, ktorego mam zamiar zrobic w full detail (moze jakas anim.??? kto wie) na razie tyle. pzdr. A, model bez smootha ma ok 74 000 poly, 494 obiekty (wiekszosc na gasienicach) sam korpus bez wiezy ok 600 poly,
  7. RenholdeR

    Zrobienie loga

    y2d- tylko po co?:-)
  8. RenholdeR

    Zrobienie loga

    loga raczej projektuje sie w programach do graf. wektorowej (corel). 3dmax raczej nie jest w tym potrzebny, chyba ze chcesz to logo jakos wyanimowac lub w 3d przeksztalcic. pzdr
  9. A i jeszcze: rozumiem że sama animacja postaci ma się zmieścić w tych 20-25 sekundach. Bo pewno nie tylko ja chciałbym dać jakieś krótkie info na początku\lub końcu filmiku i myśle że to info nie bedzie sie wliczało do tych 20 sek.???
  10. Marcin- wiem:-) ale chciałbym uniknąć sytuacji z bitwy o owadach, gdzie w regulaminie bylo jak byk "mozna nadawac lekkie klimaty swoim owadom..." wiec sie dstosowalem, a pod koniec pojawila sie praca ktora byla zupelnie OT czyli calkowicie mechaniczny owad, ja tez chcialem takiego zrobic, i niby nie moglem. Więc się pytam, żeby się znowu nie okazało ze mozna bylo coś zrobić a tego nie zrobiłem:-)
  11. kilka pytań: jak bardzo można modyfikować udostępniony model? *np. chciałbym pozbyć się tych spodni i zaserwować pannie np mini:-), albo przerobić je na skórzane (tj. obcisłe) zaznaczam że w miare możliwości zachowałbym topologie siatki, tzn. wszystkie zgjęcia, edge itd. tylko obiekt (w tym przypadku nogi, bylyby troche wysmoothowane, i chudsze) *przerobienie twarzy (na bardziej ludzką, bo ta jest smutna jak pies) *dodanie bardziej kobiecych kształtów (pośladki i biodra) *zmiana włosów (dłuższe lub krótsze) *dodawanie broni jest dozwolone, jak sądze? jakiś miecz, piła łańcuchowa;-) btw. uwazam ze model do tych tematow, jest nietrafiony, nie kazdy lubi takie mangowe klimaty i dziwnie wygladałaby panienka w bojówkach i adidasach tańcząca w balecie;-) lub czymś podobnym. Do sztuk walki też zbytnio niepasuje (chyba że do walki ulicznej z jakimiś drechami) lepiej byłoby dać czysty model (bez ubrań, he he! już wiem co sobie myślicie, zboki:-)) i każdy w miare własnych potrzeb ubierałby panne po swojemu, Ale sam w sobie model jest bardzo fajny i dobrze zrobiony
  12. ...hmm... gdyby moja niechec do logowania wynikala tylko z lenistwa to wiesz nie mialbym nawet maila.... dzizasss mowie tylko ze wyglada na to jakby forum mialo sie stac jakas enklawa w internecie, czy nie przyjemnie jest wejsc na f. przejzec bezstresowo i wyjsc, napewno przeciskanie sie przez dziesiatki pol "kogin/pas." nie jest zbyt fajnie, nie boj sie, nikt Ci tu nic nie ukradnie... "...bo i tak prawdopodobnie nic nowego nie wniosa do tematu..." i bez takich podtekstow prosze.
  13. no przeciez mowie ze nie bardzo moge miec pliki cookie na kompie i JA MUSZE sie logowac za kazdym razem, tak jak ludzie ktorzy korzystaja z kawiarenek netowych, i jeszcze raz mowie nie ograniczajcie forum tylko dla tego ze ktos tam ma o nim zle zdanie i pisze glupie komenty, kto bedzie chcial popsuc klimat to i tak to zrobi (patrz 4 posty wyzej ;->) to tyle ,pozdrowienia
  14. co do kolumny to widzialem je pierwszy raz kilka lat temu w jakimstam magazynie i wrazenie jest niesamowite, jedna sztuka w cenie dobrego samochodu (wtedy jeszcze) model fajny choc jak sie przyjzec nie trzyma oblych ksztaltow, poza tym troche za ciemne, a tapetka.... bez komentarza....
  15. ten blad na samej gorze to wina zbyt malego AA:-), o felgach, swiatlach i atrapie przedniej juz bylo, co do tego czegos kolo klamki, czy cos tam jest? to raczej wina HDRa, a zderzak? jest raczej dobry:-) A co myslicie o kolorystyce??????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności