hej zrobilem 2 kształty
1 kształt to linia (ścieżka)
2 kształt to przekrój
i chcę przypisać przekrój do ścieżki za pomocą loft albo sweep modifier i przypisuje mi wszystko ale ...
robi się strasznie powiększone wszystko i nie może tak być:P
mój render w vray dla maxa9 wychodzi strasznie sproszkowany , jakby sporawy noise w photoshop
uzywam iradiance na medium, +light cache 500 subdiv.
image sampler adaptive qmc, color mapping hsv
jak zmniejszyć ten proszek
http://img692.imageshack.us/i/problems.jpg/
chodzi o to ze widzialem na tutku jak gość bezpośrednio w nowym materiale(get material) wybiera Vray HDRI a u mnie w maxie9 nie pokazuje 'map' w kreacji nowego materiału
nie wiem jak to przestawić :/
hmm wzialem scene swoją export -> obj (siatka trójkątna) , wczytałem w ivy, wygenerowałem te gałązki, wczytuje w maksie, model ok ale materiału brak nie wiem co źle robie, czy musze jakoś wyeksportowac w ivy materiał i go wczytać w maxie czy jak :/
pamiętam że dało się coś takiego zrobić zeby narysować odzielnie kształt i potem przeniesc go na plaszczyzne tak ze utwrzy on na plaszczyznie face'a o kształcie tego kształtu :p
zastanawiam się jak zrobić w maxie przekrój (nie section ale render z przekroju)
np. mam okrągły obiekt jakiś stadion przecinam go na pół i robie render i żeby było widać to co jest przecinane na przekroju + widok czyli trybuny itp