Skocz do zawartości

urielkoba

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. urielkoba dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    hej zrobilem 2 kształty 1 kształt to linia (ścieżka) 2 kształt to przekrój i chcę przypisać przekrój do ścieżki za pomocą loft albo sweep modifier i przypisuje mi wszystko ale ... robi się strasznie powiększone wszystko i nie może tak być:P
  2. urielkoba dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    chcialbym przestawic ze obracanie w 3d viewporcie bede miec pod SHIFT+MMB zamiast ALT ???? :-)
  3. urielkoba odpowiedział urielkoba → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    it works :D:D:D::DD
  4. w edytorze wszystko biale jakby 100X jasniejsze niz na renderze, jak sobie z tym radzicie ?
  5. urielkoba dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    mój render w vray dla maxa9 wychodzi strasznie sproszkowany , jakby sporawy noise w photoshop uzywam iradiance na medium, +light cache 500 subdiv. image sampler adaptive qmc, color mapping hsv jak zmniejszyć ten proszek
  6. urielkoba odpowiedział urielkoba → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    no jak idiota to idiota :D dizeki
  7. urielkoba dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    http://img692.imageshack.us/i/problems.jpg/ chodzi o to ze widzialem na tutku jak gość bezpośrednio w nowym materiale(get material) wybiera Vray HDRI a u mnie w maxie9 nie pokazuje 'map' w kreacji nowego materiału nie wiem jak to przestawić :/
  8. urielkoba dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Wszystko na obrazku: http://img97.imageshack.us/i/asd4f.jpg/
  9. hmm wzialem scene swoją export -> obj (siatka trójkątna) , wczytałem w ivy, wygenerowałem te gałązki, wczytuje w maksie, model ok ale materiału brak nie wiem co źle robie, czy musze jakoś wyeksportowac w ivy materiał i go wczytać w maxie czy jak :/
  10. http://img517.imageshack.us/i/ivygeneratorproblem.jpg/
  11. urielkoba odpowiedział urielkoba → na odpowiedź w temacie → Modeling
    shape merge :P
  12. pamiętam że dało się coś takiego zrobić zeby narysować odzielnie kształt i potem przeniesc go na plaszczyzne tak ze utwrzy on na plaszczyznie face'a o kształcie tego kształtu :p
  13. urielkoba dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    http://img34.imageshack.us/i/niefart.jpg/
  14. urielkoba odpowiedział urielkoba → na odpowiedź w temacie → Modeling
    a jak połącze wszystko w jeden obiekt to nie popsują mi się upcje UVmapping różne dla różnych obiektów?
  15. urielkoba dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    zastanawiam się jak zrobić w maxie przekrój (nie section ale render z przekroju) np. mam okrągły obiekt jakiś stadion przecinam go na pół i robie render i żeby było widać to co jest przecinane na przekroju + widok czyli trybuny itp

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności