-
problem z sweep / loft
hej zrobilem 2 kształty 1 kształt to linia (ścieżka) 2 kształt to przekrój i chcę przypisać przekrój do ścieżki za pomocą loft albo sweep modifier i przypisuje mi wszystko ale ... robi się strasznie powiększone wszystko i nie może tak być:P
- controlsy
-
oswietlenie w edytorze a oswietlenie vray fiz. cam
it works :D:D:D::DD
-
oswietlenie w edytorze a oswietlenie vray fiz. cam
w edytorze wszystko biale jakby 100X jasniejsze niz na renderze, jak sobie z tym radzicie ?
-
"sproszkowany" render
mój render w vray dla maxa9 wychodzi strasznie sproszkowany , jakby sporawy noise w photoshop uzywam iradiance na medium, +light cache 500 subdiv. image sampler adaptive qmc, color mapping hsv jak zmniejszyć ten proszek
-
get material - maps
no jak idiota to idiota :D dizeki
-
get material - maps
http://img692.imageshack.us/i/problems.jpg/ chodzi o to ze widzialem na tutku jak gość bezpośrednio w nowym materiale(get material) wybiera Vray HDRI a u mnie w maxie9 nie pokazuje 'map' w kreacji nowego materiału nie wiem jak to przestawić :/
-
extrude edge
Wszystko na obrazku: http://img97.imageshack.us/i/asd4f.jpg/
-
ivy generator - nie widać materiału (vray render)
hmm wzialem scene swoją export -> obj (siatka trójkątna) , wczytałem w ivy, wygenerowałem te gałązki, wczytuje w maksie, model ok ale materiału brak nie wiem co źle robie, czy musze jakoś wyeksportowac w ivy materiał i go wczytać w maxie czy jak :/
-
ivy generator - nie widać materiału (vray render)
http://img517.imageshack.us/i/ivygeneratorproblem.jpg/
-
przenoszenie kształtu spline'a na poligon
shape merge :P
-
przenoszenie kształtu spline'a na poligon
pamiętam że dało się coś takiego zrobić zeby narysować odzielnie kształt i potem przeniesc go na plaszczyzne tak ze utwrzy on na plaszczyznie face'a o kształcie tego kształtu :p
-
znikające buttony 3d max 9
http://img34.imageshack.us/i/niefart.jpg/
- przekrój
-
przekrój
zastanawiam się jak zrobić w maxie przekrój (nie section ale render z przekroju) np. mam okrągły obiekt jakiś stadion przecinam go na pół i robie render i żeby było widać to co jest przecinane na przekroju + widok czyli trybuny itp
urielkoba
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta