- 
	
		
		Pojazd 3D: DeeP No.1 UPDATE
		
		Wkurzam sie za kazdym razem kiedy czytam: "rendery bardzo fajne ale koncept do dupy, ochydny. Nastepnym razem zanim cos zrobisz to pokarz a my powiemy czy mozna robic." Radze nie czytac wypowiedzi takich baranow!!! Sluchaj zarowno koncept jak i wykonanie bardzo fajne, przyciaga uwage. Pewnie bledy sa ale kto nie robi bledow, pracoj dalej i nie poddawaj sie. BRAVO!!!!
 - 
	
		
		Pojazd 3d: DeeP chop
		
		Mialem nic nie pisac ale trudno nie wytrzymalem. Wkurza mnie jak czytam te wasze opinie ze, taki czy owaki, konstrukcyjnie zle, kolor nie taki, render malorealistyczny. Zachowujecie sie jak byscie pozjadali wszystkie rozumy. Na stronach zlokalizowanych poza granicami naszego kraju jesli czytam opinie uzytkownikow to 80-90% sa pochwaly i gratulacje oraz wsparcie do dalszej pracy a 10% uwagi i to nie typu ze kolor nie ten czy konstrukcyjnie niepoprawny. Pitekkkk DUZE BRAVO dla ciebie i super wykonana robota, nie zniechecaj sie i pracuj dalej jeszcze mocniej bo widac ze robisz ladne przyciagajace uwage projekty a w tym wlasnie o to chodzi. BRAVO
 - 
	
		
		Renderowanie do duzych formatow
		
		Maya nie chce mi renderowac duzych formatow wpisuje jej np. 30x30cm 450dpi a otrzymuje render np.896x730 72 dpi. Co moza zrobic zeby wyrenderowac duzy format np A2
 - 
	
		
		Pojazdy 3D: Motocykl
		
		nie jestem zadowolony z renderu bede jeszcze pracowal nad tym zamieszcze to co mam.
 - 
	
		
		Animacja3d: Spoty
		
		Super robi wrazenie i chyba o to chodzi w tym wszystkim. Gratulacje i pracoj dalej.
 - Pliki HDR
 - 
	
		
		Pojazdy 3D: Motocykl
		
		prace dalej trwaja
 - 
	
		
		dielectric_material
		
		ok juz sobie poradzilem. Podlaczylem bump przes zwykly material MAYA Lambert a pozniej zamiast MAYA Lambert uzylem dielectric_material.
 - 
	
		
		dielectric_material
		
		Dzien dobry wszystkim, Czy mozna a jesli tak to jak bump w dielectric_material. Potrzebuje zrobic wypuklosci typu logo czy herb na butelce. Sama butelka wyglada fajnie z dielectric_material lecz nie moge sobie poradzic z bump ;-(. Milego i spokojnego dnia zycze
 - 
	
		
		Uzycie materjalu i transparentnosc
		
		ca mel dziekuje wszystko dziala ok milego dnia
 - 
	
		
		Uzycie materjalu i transparentnosc
		
		hcpiter kolego masz jakis pomysl to prosze o pomoc jesli nie to zachowaj swoje uwagi dotyczace pisowni gleboko w.......
 - 
	
		
		Uzycie materjalu i transparentnosc
		
		Mam polozona texture na poligonie i uzylem maski w transparent. Wszystko bylo by OK gdyby nie to ze odblaski pojawiaja sie na calym polignie a nie tylko na czesi ktora jest widoczna poprzez maske. Jak mozna zmusic zeby liczyl tylko ta czesc ktora jest widoczna poprzez maske. Zalaczam JPG dla zobrarowania problemu dolna krawedz.
 - 
	
		
		[wiz] Trinity Watch - animacja
		
		bravo bravo super robota az milo sie oglada, muzyka ok
 - 
	
		
		Wizualizacja opakowan
		
		serdecznie dziekuje i bede dalej szukal RealFlow wyglada cool ale ja go nie znam ;-( moze czas poznac ;-) jeszcze raz serdecznie dziekuje
 - Silver Award: Kneeling in front of God
 
Lagunapl
				Members
			
		- 
				
Rejestracja
 - 
					
Ostatnia wizyta