Skocz do zawartości

Lagunapl

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Józefów

Lagunapl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Wkurzam sie za kazdym razem kiedy czytam: "rendery bardzo fajne ale koncept do dupy, ochydny. Nastepnym razem zanim cos zrobisz to pokarz a my powiemy czy mozna robic." Radze nie czytac wypowiedzi takich baranow!!! Sluchaj zarowno koncept jak i wykonanie bardzo fajne, przyciaga uwage. Pewnie bledy sa ale kto nie robi bledow, pracoj dalej i nie poddawaj sie. BRAVO!!!!
  2. czes Krzys,

    Zobacz jakie cuda robia twoi ziomale z Bialegostoku ;-) http://www.evermotion.org/index.php

  3. hej Krzys,

    sorry ze tak pozno pisze ale chyba cos nie zadzialalo w systemie bo nie dostalem na skrzynke wiadomosci ze pisales. Kryzys uderza a jak ze co bedzie i jak to sie okaze po 3 mies tego roku nie mam wplywu na dzialanie firmy jedyne co moge to tylko szybko i dobrze pracowac. A jak u was w drukarni macie mniej zlecen. Ciekawe jak Dekorki beda siobie radzic ;-(. Przesyla linka do moich ostatnich wypocin praca dalej w toku http://www.digitaltutors.com/gallery/showphoto.php?photo=4203

  4. Hej men,

     

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku

    Co tam słychac, jak robota , kryzys nie uderzł w firme?.

     

    krzysiek

  5. Mialem nic nie pisac ale trudno nie wytrzymalem. Wkurza mnie jak czytam te wasze opinie ze, taki czy owaki, konstrukcyjnie zle, kolor nie taki, render malorealistyczny. Zachowujecie sie jak byscie pozjadali wszystkie rozumy. Na stronach zlokalizowanych poza granicami naszego kraju jesli czytam opinie uzytkownikow to 80-90% sa pochwaly i gratulacje oraz wsparcie do dalszej pracy a 10% uwagi i to nie typu ze kolor nie ten czy konstrukcyjnie niepoprawny. Pitekkkk DUZE BRAVO dla ciebie i super wykonana robota, nie zniechecaj sie i pracuj dalej jeszcze mocniej bo widac ze robisz ladne przyciagajace uwage projekty a w tym wlasnie o to chodzi. BRAVO
  6. Maya nie chce mi renderowac duzych formatow wpisuje jej np. 30x30cm 450dpi a otrzymuje render np.896x730 72 dpi. Co moza zrobic zeby wyrenderowac duzy format np A2
  7. nie jestem zadowolony z renderu bede jeszcze pracowal nad tym zamieszcze to co mam.
  8. Lagunapl

    Animacja3d: Spoty

    Super robi wrazenie i chyba o to chodzi w tym wszystkim. Gratulacje i pracoj dalej.
  9. Lagunapl

    Pliki HDR

    Jak moge okreslic ktory obiekt ma byc oswietlany przez HDR a ktory przez np. spot light? Czy do tego nalezy uzyc MEL czy jest jakies narzedzie w "MAYCE" ktiorym moge polaczyc HDR do danego obiektu? Dziekuje za pomoc.
  10. prace dalej trwaja
  11. Lagunapl

    dielectric_material

    ok juz sobie poradzilem. Podlaczylem bump przes zwykly material MAYA Lambert a pozniej zamiast MAYA Lambert uzylem dielectric_material.
  12. Dzien dobry wszystkim, Czy mozna a jesli tak to jak bump w dielectric_material. Potrzebuje zrobic wypuklosci typu logo czy herb na butelce. Sama butelka wyglada fajnie z dielectric_material lecz nie moge sobie poradzic z bump ;-(. Milego i spokojnego dnia zycze
  13. ca mel dziekuje wszystko dziala ok milego dnia
  14. hcpiter kolego masz jakis pomysl to prosze o pomoc jesli nie to zachowaj swoje uwagi dotyczace pisowni gleboko w.......
  15. Mam polozona texture na poligonie i uzylem maski w transparent. Wszystko bylo by OK gdyby nie to ze odblaski pojawiaja sie na calym polignie a nie tylko na czesi ktora jest widoczna poprzez maske. Jak mozna zmusic zeby liczyl tylko ta czesc ktora jest widoczna poprzez maske. Zalaczam JPG dla zobrarowania problemu dolna krawedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności