Skocz do zawartości

chcebanana

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

chcebanana's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. po "p" nic się nie dzieje, ale "z" działa, dzięki za pomoc.
  2. Gdy użyję opcji "isolate selection" i później ją wyłączę, mam problemy z perspektywą - ciężko się w niej poruszać, widok mi "skacze", ciężko jest manewrować modelem płynnie, zbliżenia modelu są bardzo niedokładne. Oczywiście pomaga zmiana widoku z perspektywy na inny widok i z powrotem na perspektywę, ale czy nie ma bardziej ludzkiego sposobu?
  3. Litości, od czegoś trzeba zacząć, czy ty urodziłeś się mają 3d maxa w jednym paluszku? Trochę wyrozumiałości. Oglądałam twoje tutoriale, ale lektor w tych filmikach jest nie do zrozumienia, bo ma problemy z wysławianiem się i językiem angielskim, więc nie wiele z nich wyniosłam. Wydaje mi się, że forum jest dobrym miejscem do zadawania tego typu pytań, mylę się? Dzięki za odpowiedzi, już jakoś poradziłam sobie z tym problemem. W zasadzie nie chodziło mi o odbicie otoczenia w materiale, ale o matowy połysk.
  4. No tak, ale czy jest jakiś sposób żeby uzyskać w renderze połysk podobny do tego, który widać na modelu podczas edycji?
  5. Materiał odbija otoczenie, chodzi mi jednak o to, żeby połyskiwał. Nie wiem co to jest HDR. Załączam obrazek na którym widać, że gdy modeluję obiekt, materiał połyskuje, natomiast na renderze tego nie widać.
  6. Witam! Ściągnęłam sobie v-ray'owy materiał, którym jest połyskujący metal. Gdy włączę "show standard map in viewport" widzę, że materiał bardzo ładnie świeci i połyskuję, na modelu gdy nim obracam też widać połysk, jednak na renderze w ogóle tego nie widzę i z materiału pozostaje jedynie szary kolor.. Dodam, ze jestem początkująca, więc proszę o wyrozumiałość i w miarę jasne wytłumaczenie problemu :) Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności