Jump to content

fdak

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About fdak

  • Rank
    Member
  1. nawet bardzo zielony:) właśnie wielkie dzieki za takie tlumaczenie, bo inaczej bym nie poradził a tak wszystko zgodnie z rozpiską:)
  2. Mam zrobione tak:) Screnny bo jak opisałem to słowami to sam nie rozumiałem co opisałem:)
  3. Dziekuje:) kolejna dawka dla was banalnych pytań:) 1. nakladam textury na wybrany element ( zaznaczam np tylko ramę od łóżka) dodaje nową texture, materialy ustawiam itd, a gdy renderuje , wszystko ma daną texture ( podloga, materac, sciany wszystko). Gdy nakladam inna texture na inny element znowu sytuacja sie powtarza, tylko ze z nową textura:)
  4. Własnie zauważyłem ze to dziwnie wygląda:) niepomyślałem o tym:( także następne pytanie:) opcja edge lenght mierzy mi wszystki boki i fajnie:) ale w jakich wartosciach to jest podane? (cm, mm, m? da sie to jakoś zmieniac czy to wogóle jakaś blenderowska jednostka?)
  5. Nie mam w liscie mode uv face select i nie wiem zbyt gdzie szukac? czy jest mozliwe ze przez to ze jakaś inna opcje mam włączoną znikła ta?
  6. Dziekuje wszystkim, własnie doszedłem ze to jest troche gdzie indziej:) Wielkie dzięki za wyrozumiałość:)
  7. Jestem noobem, po raz drugi dziś włączyłem Blendera. Musze włączyć (Toggle Button) SubSurf http://img515.imageshack.us/my.php?image=blenderac3.png (widoczny na tym obrazku w zakładce "mesh") u mnie program wygląda tak http://img508.imageshack.us/my.php?image=blendbr4.jpg I teraz mam pytanie jak zrobić żeby znalazła sie u mnie ta opcja?(mam wersje 2.46, pythona, C++ visualisation)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy