Napisano 9 Maj 200717 l Znane są oficjalne wyniki konkursu dot. maszyn. The Dominance War II. Gorąco polecamy zwiedzenie galerii. Zapraszamy na oficjalną stronę http://www.dominancewar.com/2/index.htm
Napisano 9 Maj 200717 l Ja polecam otwarcie galerii Gears of War, zobaczycie to samo, tylko lepiej. Generalnie smutne, ze teraz wszystko wyglada jak Unreal 3. Praca, ktora wygrala oraz rakieta na swini. Reszta slabizna. Nie technicznie. Koncepcyjnie. Czasy, gdy ilosc detali stanowila o jakosci, juz sie chyba skonczyly. To sie juz opatrzylo. Mysle, ze wrocil czas, gdy znowu liczy sie concept. I bardzo sie z tego ciesze.
Napisano 9 Maj 200717 l mi osobiscie bardzo przypadl kroliczek na swince z rakieta, reszta jednak nie cieszy :) mimo ze wykonanie jest super
Napisano 9 Maj 200717 l Kilka było na prawdę fajnych postaci, konceptów również (niekoniecznie te zwycięskie). Przy okazji DW2 można sie dowiedzieć jak robić porządne włosy, polecam: link. Niech ktoś tylko powie, że to jest słabe koncepcyjnie lub technicznie to ugryzę...
Napisano 9 Maj 200717 l Mysle, ze wrocil czas, gdy znowu liczy sie concept. I bardzo sie z tego ciesze. Hmmm, a tak z ciekawości to kiedy panowały takie czasy? Bo jakbym nie sięgnął pamięcią zawsze panowały jakieś główne nurty naśladowcze. A tak ogólnie to wydaje mi się że jednak spłycasz, jest tu więcej mniej standardowych prac a przynajmniej nie tak GoW'owatych.
Napisano 9 Maj 200717 l Jasne ze splycam. Ale wiekszosc prac jest ******* w zbrushu i na maxa wtorna. Porownaj sobie II miejsce z I miejscem z poprzedniej edycji...
Napisano 9 Maj 200717 l Hehe no fakt że wzorce są widoczne- jak w większości prac w sumie, tyle że z reguły o brakach koncepcyjnych mówi się dopiero gdy sprawy techniczne stoją na dobrym poziomie więc paradoksalnie to wcale źle o konkursie nie świadczy- zresztą niespecjalnie jakoś mogę sobie przywołać lepsze konkursy na low poly więc nie narzekam :>, no i bardzo ciekawa jest strona z głosami jurorów- bardzo wyraźnie obnaża kto w czym gustuje ;).
Napisano 10 Maj 200717 l Odkąd sculptery stały się popularne, większość modeli wysokiej jakości jest do siebie podobna. Napaćkane mnóstwo guzików, dziurek itp. Raz kiedyś to jest fajne, ale już jak widzi się to za każdym razem, staje się to męczące. Było sporo fajnych modeli, które niestety nie znalazły się w ścisłym finale. Swoją drogą największą wpadką był moim zdaniem model 2byts na CGTalku. Wygląda super, przed ogłoszeniem wyników na stronie DW był wśród faworytów jurorów (pojawiły się tapety z tym modelem). A tu okazało się, że model powstał (lub zaczął powstawać) trochę wcześniej, jeszcze przed rozpoczęciem bitwy. W dodatku jest to model postaci do modu bodajże HL2. Już na samym początku wydawał się trochę podejrzany, jeśli prześledzić daty pierwszych aktualizacji jego wątku. A szkoda, bo model bardzo mi się spodobał...
Napisano 10 Maj 200717 l Heh, Zbrush stal sie juz chyba okresleniem sculpterow, jak swego czasu adidasy butow sportowych ;D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto