Napisano 12 Grudzień 201212 l Witam Panowie mam problem muszę wymodelować coś na wzór pogniecionej kartki, i nie wiem jak się za to zabrać. Próbowałem stworzyć porządną teksturę pogniecionej kartki w PS, jednakże efekt końcowy nie był zadowalający, nadając bump prawie w ogóle nie było widać tego efektu natomiast nadając displace, wyraźnie zmieniała się geometria boxu i plejna. Znalazłem w internecie taki o to tutorial Jedyny mankament to taki że tam kartka zwija się do kulki ja natomiast chciałem uzyskać plejna o pogniecionych krawędziach coś jakby zgnieść kartkę do kulki i potem ją rozłożyć, mianowicie wygląda to mniej więcej tak:
Napisano 12 Grudzień 201212 l Cześć. Ja bym pokombinował np. plane z większą ilością segmentów, na to noise na wysokość, na to MultiRes i smooth. Dalej ręcznie bym chyba jechał, z cutem i shiftem/relaxem z freeforma.