giegu Napisano 2 Kwiecień 2004 Share Napisano 2 Kwiecień 2004 Zastanawiam się jaką opcję zastosować żeby stworzyć obiekty z wzorami np: bieżnik opony, rzeźba owinięta np na kuli, grawerowany wzór na skale, wazie itp. Próbowałem conformu, ale coś nie wychodzi (w końcu już nie wiem do czego służy :( ) można budować np rzeźbe bezpośrednio na obiekcie ale to nie to, szukałem w necie, Shape merge jest za prosty - tylko spliney. Please help. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cochise Napisano 3 Kwiecień 2004 Share Napisano 3 Kwiecień 2004 Robisz jeden wzorek, kopiujesz go arrayem wzdluz, laczysz ze soba i nastepnie zawijasz bendem. Opone cala mozna w ten sposob zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giegu Napisano 3 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 3 Kwiecień 2004 Dzieki, a czy są jakieś inne sposoby?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cochise Napisano 4 Kwiecień 2004 Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Mozesz zamiast bend uzyc path follow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giegu Napisano 4 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2004 Dzięki, spradzę to sobie. Jednak nigdzie nie mogę znaleźć do czego służy conform? A z tego co się zorientowałem to właśnie do takich podobnych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giegu Napisano 5 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2004 Jezu STARY dzieeeeki!!!! Naprawde nie musiałeś dawać !!! Naprawde dzieki bardzo, z taką funkcją mogę wiele :):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cochise Napisano 5 Kwiecień 2004 Share Napisano 5 Kwiecień 2004 Nie zebym o tym nie widzial, jasne ze wiedzialem, tylko mi sie zapomnialo eheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 5 Kwiecień 2004 Share Napisano 5 Kwiecień 2004 jest też coś takiego jak subdivision displacement o czym nie każdy wie... nidy normalny displace, czyli przesunięcie wierzchołków w oparciu o bitmapę.. jest jedno ale... subdiv. potrafi dopasować zaczęszczenie siatki do bitmapy... no to chyba więcej nie muszę pisać... zrobienie ornamentów bogato zdobionych czy orzełka na mocecie w mega zbliżeniu to pikuś... i jeszcze jedno ale... siatka miejscami może naprawdę się zagęścić i czasami trzeba troche wyczyscić model po takim zabiegu.. pozro. Modyfikator Disp Mesh* (world) z materiałem z przypisaną mapą do kanału displace... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giegu Napisano 7 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 7 Kwiecień 2004 Rany!! Naprawde dzieki bardzo, skonczcie juz bo mi sie zaraz glupio zrobi :):) Ale jeśli macie takie dobre chęci, za co wielce dziękuję, możecie zerknąć na gorszy problem którego NIKT na forum ani nawet na świecie chyba nie rozwiązał Blight vs ShagHair problem :( http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=10191 dzieki pozdrówka !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi