Skocz do zawartości

plasti

Members
  • Liczba zawartości

    3 295
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana plasti w dniu 24 Wrzesień 2020

Użytkownicy przyznają plasti punkty reputacji!

3 obserwujących

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    hożuf

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

plasti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

580

Reputacja

  1. moja pierwsza mysl byla taka ze zadziala to jak na kazdym innym forum, ze wrzuce 4 ww obrazki i podepne je w jeden post, ale pozniej do mnie dotarlo ze to jest na zasadzie bierzesz i wrzucasz..... sam nie wiem co lepsze w sumie, czy szybkie wrzucanie czy jak na ArtStation....
  2. Realtime UK znajdujace sie w Wielkiej Brytanii w okolicach Preston/Lancashire - Manchester szuka aktualnie ludzi na rozne stanowiska, przy pracy nad cinematikami jak i automotive. Jesli bylbys zainteresowany i znasz jezyk angielski w stopniu komunikatywnym, wyslij e-mail z portfolio/pracami na [email protected] . Postaramy sie odpowiedziec na kazdego maila. Pozdrawiam.
  3. @natas dzieki! co do widocznosci to raczej nie bede mial zadnej riposty bo rzeczywiscie jest to troche odrealnione, ale realizm byl na drugim miejscu..... ale zawsze mozna miec kamery i czujniki, nieprawdaz? :D @michalo dzieki! niestety pan @maaaad odgadl ze to jest nowy NSX @maaaad nagroda glowna trafia w Twoje rece!!!!
  4. Witam. Nowy projekt po godzinach. Projekt nazwalem DARKNIGHT, mysle ze latwo sie domyslic czemu :). Soft jak zawsze, komentarze mile widziane. Ciekaw jestem jak szybko odgadniecie jakie to auto :). Pozdrawiam!
  5. Siema Nowa wrzuta, 3ds max, v-ray, nuke, photek pozdro
  6. Witam, jako ze w zeszlym tygodniu odwiedzilem Wlochy, natknalem sie na sklep Ferrari i zachcialo mi sie renderu ktoregos z pojazdow Ferrari, padlo na Italie. Mam nadzieje ze przypadnie wam do gustu. Max, V-ray, Nuke, Photoshop C&C mile widziane
  7. Witam. Tym razem powrot do korzeni. Jako ze byl ostatnio szal na nowy model Porsche to pomyslalem ze i ja sprobuje swoich sil. Model low poly z ktorejs z gier, bodajze z Forzy? Soft jak zawsze: Max, Vray, Nuke i Photoshop C&C Mile widziane Pozdro
  8. plasti

    Żółw

    Dać możesz wszystko, moze źle się wyraziłem ale chodziło mi o to ze ja nie czuje tego w inny sposób, od początku chciałem dać czarne tło i tak też zrobiłem :)
  9. plasti

    Żółw

    @Sebazx6r Inny kolor tła ciężko mi jest uzmysłowić do takiego oświetlenia... @Nezumi Bo to chory żółw jest, stwardnienie boczne skorupowe ma ;)
  10. plasti

    Żółw

    dzieki!! no cos sie zepsulo, ja tez nie moge 'podziekowac' pod postem....
  11. Witam. Tym razem prosty zolwik dla przypomnienia sobie anatomicznego sculptowania i odpoczecia od samochodow. Baza wymodelowana w 3ds Max, sculpt w Z-Brushu, render w V-rayu. Model jest zrigowany wiec prawdopodobnie dorzuce w przyszlosci render z tlem i inna poza. Wrzucam Finalne Rendery i Claye. C&C Mile widziane. Pozdrawiam.
  12. Bardzo przecietne, duzo rzeczy niedopracowane, lakier samochodow szczegolnie, oraz tajlujace sie textury na budynkach raza w oczy.... Troche mnie zatkalo jak zobaczylem ze to praca studia 'MOTYW', pamietam ze wasze prace zawsze wgniataly mnie w fotel i szukalem szczeki pod biurkiem, tym razem niestety nic nie upuscilem ;).... Pozdrawiam!
  13. pare backgroundow naprawde swietnych, ale ogolnie slabawo, postacie i animacja postaci kuleje po calosci, mimo wszystko gratulacje, kawal roboty!
  14. model bardzo dobry, dobry detal, za to cala ta animacja od Orki Studio to by robila wrazenie moze w 2005, ale dzisiaj to jest MEGA slabe....
  15. dzieki za mile slowa, Khyzyl ma sporo swietnych i inspirujacych prac, ja osobiscie pomyslow mam sporo, jednakze czasu malo i checi srednio :), po pracy sie mysli czesciej o kanapie i ps4 a nie o kolejnej pracy, ale zobaczymy moze wena pozwoli na cos nowego znowu :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności