Witam wszystkich po długiej nieobecności na forum.
Ostatnio udało mi się zrealizować projekt dla kapeli muzycznej. Kapela z krótkim stażem mieli tylko nazwę. Do stworzenia był logotyp w kilku wersjach kolorystycznych, wzór na koszulkę, kubek, i najważniejsze okładkę przyszłej płyty 🙂 Blender Cycles. Posiłkowałem sie trochę nawet za bardzo tutorialami. Przyznaje
Nad finalną okładką planujemy jeszcze trochę popracować.
Do efektu końcowego daleko na razie staram sie nagłości projekt wśród fanów serii i grup Moderskich. A tu taki przykład https://www.youtube.com/watch?v=fnJHZ05Ln2M
Przy projekcje dłubie od paru lat. Te sceny maja wyglądać jak z gry sprzed paru lat. Co innego te z Cycles. Całość wizualnie pozostawia wiele do życzenia. Mam nadzieje że z fabułą i animacją będzie inaczej. Jest to amatorski projekt krótkiej opowieści nawiązującej do seri gry Gothic . Za niedługo ukarze sie trailer a co do efektów końcowych jeszcze daleko. Jest gotowe 6 osobnych lokacji po tak ogromnym czasie nie mogę zmieniać za dużo aby pasowało wszystko a na Render farmę nie mogę sobie pozwolić. Zależy mi na mocnym kontraście pomiędzy scenami z blender render a Cycles. NP urzycie tech broni przy walce z wygłodniałymi wilkami powinno zaciekawić.
Podsyłam linka z innymi screenami http://xardas666.cgsociety.org/art/blender-treasure-trailer-2015-animation-3d-1316711
Zaczęcie od zera nie wchodzi w gre :) Tempe 6 lokacji gotowych animator zaczyna brać się do pracy.
http://xardas666.cgsociety.org/art/blender-treasure-trailer-2015-animation-3d-1316711
Tektury nie dam rade zmienić ale dzięki za "Palmy raczej nie powinny porastać skalistego czubka" masz racje moje niedopatrzenie :) Myślałem że wspomnisz o plaży i braku fal na brzegu i przejściu.
Aaa co do pytania co to i po co to . Fan Movie Gothic . A zarys historii jest prosty chodzi o poszukiwanie skarbów. Cały projekt nie jest górnolotny a raczej hołdem dla serii gier Gothic.
Dawno nic na forum nie wrzucałem ooo ostatnio to w 2015. Ale do rzeczy 😄 W między czasie dłubie kolejne lokacje. Tym razem wyspa i plaża. Wszystko w Blenderze na starym silniku graficznym. Docelowo ma być to animacja więc staram się wszystko możliwie najlepiej zoptymalizować. Poległem przy żaglu od łodzi efekt był okropny wiec zrezygnowałem z niego całkowicie. Pomagam sobie ogromną ilością tutoriali ale i tak jest średniawo. Co poprawić albo zmienić ?,
Na razie dopracowuje płomienie, fizykę ognia w wolnych chwilach. Storyboard oczywiście że mam ale pracując samemu skupiam się na dopracowaniu lokacji. Ogromnie duży problem mam odnośnie ogniska jak i pochodni ponieważ efekt nadal mnie nie zadowala. A kiedy uda mi się wrzeszczcie dopracować lokacje do końca poszukam uzdolnionego animatora.... bo jak sam stwierdziłeś ruch kamery okropny... a jak zabrał bym się za animacje rąk... to po prostu zespół bym cały efekt... https://www.artstation.com/artwork/39waJ
Pracuje nad materiałami i oświetleniem. Niestety na starym silniku nie mam takich możliwości jak przy Cycles.
Odświeżam projekt z 2013 '
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xal1/t31.0-8/921202_1730603693840354_3265576064040660650_o.jpg
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/12370672_1730603773840346_8128162443638535934_o.jpg
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10286770_1730603733840350_1075838207233344836_o.jpg
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/12401978_1730603747173682_3623080181762668857_o.jpg
Projekt świąteczny z porządnym oświetleniem 3 punktowym. Cycles
Sam Render
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12391988_890750674313120_5484705245426057193_n.jpg?oh=d18a47c05a48873f0d1e727febc0cef3&oe=571F1AC0
Ps. kto dostał podziękowanie to wie a co do reszty... to brak komentarza.
Oookej a więc po kolei co sprawia że np to nie jest przyjemne dla oka (pomijając niedociągnięcia w animacji). ?
https://www.youtube.com/watch?v=O0bIntKEKbw
Coś lepszego ... proszę bardzo
Nie twierdze ze jest do dobre... ale wiesz są 2 drogi....
jak zawsze mówię jedna to CD Project RED a druga City Interactive
Można się męczyć i robić coś dobrze masz racje ... wtedy albo nie wyjdzie projekt upadnie albo dostanie się parę pochwał i to tyle nie zarobi sie na tym...
Albo można jak to City powoli ale systematycznie robić cos lepszego za każdym razem ale zarabiać na wszystkim....