Napisano 31 Październik 200519 l Czy wykorzystując te w/w shadery (chyba tak to się nazywa) można im włączyć by odbijały światła omni i inne, czyli włączyć specular. Nie wiem czy czegoś nie jarze, czy co ale jak używając ich nie ma żadnego specular. Oczywiście materiał Mentala.
Napisano 2 Listopad 200519 l W połączeniu z Diffuse Glossy Specular (jako cały 'phen', albo w postaci 'DGS Material (3ds Max) ).
Napisano 7 Listopad 200519 l Autor Czyli prawidłowo by to wyglądało tak: Mental Ray w Surface dokładam DGS, w nim w diffuse dodaje Metal (lume)? Trochę to pokręcone nie mogli odrazu połaczyć tych opcji w zakładce materiału Mental Ray, tylko trzeba tworzyć drzewko zaczynając od DGS o którym bym w życiu nie pomyślał.
Napisano 8 Listopad 200519 l Czyli prawidłowo by to wyglądało tak: Mental Ray w Surface dokładam DGS, w nim w diffuse dodaje Metal (lume)?Tak Trochę to pokręconeWręcz przeciwnie. Jedną z głównych zalet mental ray`a jest możliwość samodzielnej budowy złożonych materiałów i właśnie za to ludzie go kochają ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto