Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy wykorzystując te w/w shadery (chyba tak to się nazywa) można im włączyć by odbijały światła omni i inne, czyli włączyć specular. Nie wiem czy czegoś nie jarze, czy co ale jak używając ich nie ma żadnego specular. Oczywiście materiał Mentala.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W połączeniu z Diffuse Glossy Specular (jako cały 'phen', albo w postaci 'DGS Material (3ds Max) ).

Napisano
  • Autor

Czyli prawidłowo by to wyglądało tak: Mental Ray w Surface dokładam DGS, w nim w diffuse dodaje Metal (lume)?

Trochę to pokręcone nie mogli odrazu połaczyć tych opcji w zakładce materiału Mental Ray, tylko trzeba tworzyć drzewko zaczynając od DGS o którym bym w życiu nie pomyślał.

Napisano
Czyli prawidłowo by to wyglądało tak: Mental Ray w Surface dokładam DGS, w nim w diffuse dodaje Metal (lume)?
Tak

Trochę to pokręcone
Wręcz przeciwnie. Jedną z głównych zalet mental ray`a jest możliwość samodzielnej budowy złożonych materiałów i właśnie za to ludzie go kochają ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności