MatPat Napisano 31 Październik 2005 Share Napisano 31 Październik 2005 Czy wykorzystując te w/w shadery (chyba tak to się nazywa) można im włączyć by odbijały światła omni i inne, czyli włączyć specular. Nie wiem czy czegoś nie jarze, czy co ale jak używając ich nie ma żadnego specular. Oczywiście materiał Mentala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 2 Listopad 2005 Share Napisano 2 Listopad 2005 W połączeniu z Diffuse Glossy Specular (jako cały 'phen', albo w postaci 'DGS Material (3ds Max) ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatPat Napisano 7 Listopad 2005 Autor Share Napisano 7 Listopad 2005 Czyli prawidłowo by to wyglądało tak: Mental Ray w Surface dokładam DGS, w nim w diffuse dodaje Metal (lume)? Trochę to pokręcone nie mogli odrazu połaczyć tych opcji w zakładce materiału Mental Ray, tylko trzeba tworzyć drzewko zaczynając od DGS o którym bym w życiu nie pomyślał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 8 Listopad 2005 Share Napisano 8 Listopad 2005 Czyli prawidłowo by to wyglądało tak: Mental Ray w Surface dokładam DGS, w nim w diffuse dodaje Metal (lume)?Tak Trochę to pokręconeWręcz przeciwnie. Jedną z głównych zalet mental ray`a jest możliwość samodzielnej budowy złożonych materiałów i właśnie za to ludzie go kochają ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się