Skocz do zawartości

Metal (lume), Glass (lume) - Jak specular?


MatPat

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wykorzystując te w/w shadery (chyba tak to się nazywa) można im włączyć by odbijały światła omni i inne, czyli włączyć specular. Nie wiem czy czegoś nie jarze, czy co ale jak używając ich nie ma żadnego specular. Oczywiście materiał Mentala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Czyli prawidłowo by to wyglądało tak: Mental Ray w Surface dokładam DGS, w nim w diffuse dodaje Metal (lume)?

Trochę to pokręcone nie mogli odrazu połaczyć tych opcji w zakładce materiału Mental Ray, tylko trzeba tworzyć drzewko zaczynając od DGS o którym bym w życiu nie pomyślał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli prawidłowo by to wyglądało tak: Mental Ray w Surface dokładam DGS, w nim w diffuse dodaje Metal (lume)?
Tak

Trochę to pokręcone
Wręcz przeciwnie. Jedną z głównych zalet mental ray`a jest możliwość samodzielnej budowy złożonych materiałów i właśnie za to ludzie go kochają ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności