Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

przejrzałem wątek ZBrusza w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu ale nic nie znalazłem, jeśli podobny temat był już rozwiązany proszę o linka ;)

 

mianowicie:

chciałem potrenować i zrobiłem prosty model w ZBrushu, pokolorowałem, zmniejszyłem do lowest SDiv i wyeksportowałem do 3Ds Maxa 2012 jako OBJ. Tam spokojnie modyfikatorem UVW własnoręcznie zrobiłem/porozciągałem?pozszywałem prostą, ale poprawną UVkę. Wyeksportowałem do OBJ. Zaimportowałem w ZBrushu, wszystko pięknie, UV się zgadza. Klikam "New From Polypaint" i klops. Kasztani się tak jak na załączonym obrazku, nie tylko tekstura ale też Subtool, nawet nie wiem jak to opisać;/ Gdy robię "Create NormalMap" ona też się dziwnie zachowuje.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/534/u708.png/

jrh.png

 

dodam tylko że posiłkowałem się tutorialem: Getting UVs on Your Subtools in Zbrush (Part 1) by Kevin Burgess

 

proszę o pomoc i z góry dziękuję

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Był kiedyś taki temat ale nie mogę go znaleźć. Problem leży po stronie maxa który przekręca ci mapowanie wszystkich faceów. Szukaj w ustawieniach maxa albo zmapuj w zbrushu na podstawie seamów za pomocą UVMastera.

Napisano

hehe dziwny blad ;) numery vertow masz dobre, ale numery vertow na uv sa zle. Rozwiazanie jest takie ze musisz (jezeli masz editpoly) wrzucic na stok editpoly skolapsowac i znowu przelaczyc na edit mesh. Bug powstaje wrzucasz editpoly na stok albo przelaczasz na editpoly uv dostaje rotacje o 180 i rozlacza facy

Edytowane przez KLICEK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności