Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Jak widac w zalaczonym screenie mam prosty obiekt z nadanym VrayFur. Mam problem z grawitacja. Jesli orientacja obiektu jest w osi Z to oczywiscie jest okej. Lecz potrzebuje zrobic ten obiekt w poziomie ale chcialbym by grawitacja tez przyjela ta transformacje,abym mogl sterowac poziomem grawitacji (wygieciem wlosow) w poziomie.

Wiem ze to nie zgodne z fizyka ale niemam pojecia jak zrobic animacje takiej szczotki zorientowanej inaczej niz na os Z.

 

Zmiana orientacji samego 'vrayfur' nic nie daje a zmiany osi dzialania grawitacji nie znalazlem.

 

Kombinuje nad odwroceniem koordynat calego swiata :) ale tez niemam na to koncepcji.

 

Wszystkie wskazowki beda cenne :) dziekuje z gory za pomoc !!

 

Nieco wiekszy screen : http://robart.prv.pl/inne/vfur_b.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w vray fure jest coś takiego jak bend direction map (RGB) która wskazuje kierunek zagięcia włosa. możesz tam włożyć gradient ramp i animować kolory na suwaku. powinno dać radę.

Napisano

Robertus lepiej zmien podpis na zgodny z regulaminem :D bo jak przyjdzie wielki leru the moderator to ci sie dostanie :P

Napisano
  • Autor

Bacry > dzieki, cos sie zaczyna dziac :) potestuje i postaram sie niedlugo dac odpowiedz.

 

Shalivan > zajme sie tym :]

Napisano
  • Autor

Bacry > sposób działa, nie daje moze 100% dokładnych rezultatów ale inaczej sie chyba nie dało. wielki dzięki !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności