Napisano 6 Lipiec 200717 l Witam, Jak widac w zalaczonym screenie mam prosty obiekt z nadanym VrayFur. Mam problem z grawitacja. Jesli orientacja obiektu jest w osi Z to oczywiscie jest okej. Lecz potrzebuje zrobic ten obiekt w poziomie ale chcialbym by grawitacja tez przyjela ta transformacje,abym mogl sterowac poziomem grawitacji (wygieciem wlosow) w poziomie. Wiem ze to nie zgodne z fizyka ale niemam pojecia jak zrobic animacje takiej szczotki zorientowanej inaczej niz na os Z. Zmiana orientacji samego 'vrayfur' nic nie daje a zmiany osi dzialania grawitacji nie znalazlem. Kombinuje nad odwroceniem koordynat calego swiata :) ale tez niemam na to koncepcji. Wszystkie wskazowki beda cenne :) dziekuje z gory za pomoc !! Nieco wiekszy screen : http://robart.prv.pl/inne/vfur_b.jpg
Napisano 6 Lipiec 200717 l w vray fure jest coś takiego jak bend direction map (RGB) która wskazuje kierunek zagięcia włosa. możesz tam włożyć gradient ramp i animować kolory na suwaku. powinno dać radę.
Napisano 6 Lipiec 200717 l Robertus lepiej zmien podpis na zgodny z regulaminem :D bo jak przyjdzie wielki leru the moderator to ci sie dostanie :P
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor Bacry > dzieki, cos sie zaczyna dziac :) potestuje i postaram sie niedlugo dac odpowiedz. Shalivan > zajme sie tym :]
Napisano 6 Lipiec 200717 l Autor Bacry > sposób działa, nie daje moze 100% dokładnych rezultatów ale inaczej sie chyba nie dało. wielki dzięki !!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto