Oleksiak Napisano 13 Lipiec 2008 Share Napisano 13 Lipiec 2008 (edytowane) Witam Wszystkich. Model skończony starałem się zachować proporcje ale gdzieś się walnąłem w obliczeniach z paskiem (i kurde nie wiem jak :P) i jest w złych proporcjach... Reszta jest w miarę poprawna. Teraz pozostaje zrobienie studia i materiałki oraz chciałbym wreście zrobić jakieś texturki w szopie więc pasek będzie takim wyzwaniem - chodzi o te nitki, wszystkie wypukłości itp. oto jak wygląda materiał w realu: oraz studio co o nim sądzą znawcy czy coś takiego jest dobre ? z prawej plane i spot na niego z prostokątnym świeceniem ma to się odbijać z boku modelu. I chciałbym się dowiedzieć czy te area light po bokach dać widzilane dla obiektu czy nie ? I model z takiego chyba ujęcia będę chciał zrobić render: Proszę o opinie i może jakieś wskazówki ? ;] Edytowane 15 Lipiec 2008 przez Oleksiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomspec23 Napisano 14 Lipiec 2008 Share Napisano 14 Lipiec 2008 Ciekawe i ladnie zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 14 Lipiec 2008 Witam. Oto progres.. Staram się wycisnąć z materiałów co tylko potrafię ale oczywiście studio które sobie zrobiłem teraz pokazuje swoje wady i często zbyt dużo musiałbym zmienić żeby może jakiś efekt uzyskać więc odpuszczam już skórze i praktycznie obudowie - jeszcze kilka małych korekt. Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić materiał "włochaty" który jest z drugiej strony tego paska bo to mnie czeka do zrobienia i bok paska - chyba tyle. A co do tego materiału włochatego do chodzi mi coś ala zamsz - on ma taki jakby malutki mech ;) Czy ktoś coś doradzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KamillM Napisano 14 Lipiec 2008 Share Napisano 14 Lipiec 2008 Nieźle Ci wyszły te dziury w skórze, tylko chyba coś mapowanie na brzegach się wali? W każdym razie postęp na duży + :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 14 Lipiec 2008 Share Napisano 14 Lipiec 2008 ten mech może displacementem zrób, albo bumpem bo raczej nie wyobrażam sobie tego inaczej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 14 Lipiec 2008 KamillM - dziurki to disp zresztą ta niby nic też carlosss - jak to niby zrobić disp'em ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheCapo Napisano 15 Lipiec 2008 Share Napisano 15 Lipiec 2008 Podoba mi się ujęcie tego pena:) Moim zdaniem dobra robota:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 15 Lipiec 2008 Share Napisano 15 Lipiec 2008 Modeling genialny nie widac zadnych bugow jest poprostu bardzo dobrze, material tez wsumie dobry. Czekam na kolejny up. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 15 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 15 Lipiec 2008 (edytowane) Witam i dzięki za komentarze - szkoda że nikt nie pomógł z tym zamszem ale w sumie z tego co popatrzyłem po forum i google to można zrobić łatwo coś co w miarę wygląda jak zamsz ale po przeczytaniu helpów do V-ray'a widzę że trzeba sporo eksperymentowania żeby uzyskać foto real"e :P Progres i zaraz będę goniony z krzyżykiem za kompozycje ale tego dopiero się uczę ;] Niby koniec prac ale jakieś małe poprawki koloru czy czegoś w kompozycji są do zrobienia - dać znać co jest bardzo źle ;) Ps. Temporal i TheCapo - dzięki. Bugi może nie ale malutkie błędy no.. niestety :P ale ciiiicho... Edytowane 15 Lipiec 2008 przez Oleksiak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myszu Napisano 15 Lipiec 2008 Share Napisano 15 Lipiec 2008 co do zamszu to ja bym próbował przez faloff [chyba tak to sie pisze a nie sprawdze bo nie mam 3ds pod reką] kiedyś robiłem fotel i właśnie tak uzyskałem efekt zamszu jednak do precyzyjnego efektu musiał byś zastosować prawdopodobnie silnik do tworzenia włosów... albo 3 opcja przez materiał i displacement :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 16 Lipiec 2008 Share Napisano 16 Lipiec 2008 nie za czarno? chyba jakis mocniejszy zblurowany reflect by sie przydal bo teraz wyglada jak czarna dziura a w realu nawet czerne przedmioty tak nie wygladaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2008 Witam. Mówisz czarno chodzi o materiał skóry tak ? Zwiększyć blura na skórze w refleksach.. dobra zrobię jak mówisz i zobaczymy co z tego wyjdzie. Oto taki test zamszu i zwiększyłem trochę natężenie światła oraz drugie ujęcie które miałem w głowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ponciusz Napisano 17 Lipiec 2008 Share Napisano 17 Lipiec 2008 Pokażesz siateczkę? pasek jest genialny, jak dla mnie bardzo realistyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oleksiak Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2008 Siatka chyba taka zwykła. Przy okazji pokazałem jeszcze "wnętrze" które też zrobiłem for fun ale renderować mi się go nie chce. Daje tylko siatkę. Temporal - Wybacz :P ale ten model jest już nudny przy próbie zmian oświetlenia i materiałów zasypiam ;) Za kilka dni wyskoczę z czymś nowym... Siatka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się