Napisano 13 Lipiec 200816 l Witam Wszystkich. Model skończony starałem się zachować proporcje ale gdzieś się walnąłem w obliczeniach z paskiem (i kurde nie wiem jak :P) i jest w złych proporcjach... Reszta jest w miarę poprawna. Teraz pozostaje zrobienie studia i materiałki oraz chciałbym wreście zrobić jakieś texturki w szopie więc pasek będzie takim wyzwaniem - chodzi o te nitki, wszystkie wypukłości itp. oto jak wygląda materiał w realu: oraz studio co o nim sądzą znawcy czy coś takiego jest dobre ? z prawej plane i spot na niego z prostokątnym świeceniem ma to się odbijać z boku modelu. I chciałbym się dowiedzieć czy te area light po bokach dać widzilane dla obiektu czy nie ? I model z takiego chyba ujęcia będę chciał zrobić render: Proszę o opinie i może jakieś wskazówki ? ;] Edytowane 15 Lipiec 200816 l przez Oleksiak
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor Witam. Oto progres.. Staram się wycisnąć z materiałów co tylko potrafię ale oczywiście studio które sobie zrobiłem teraz pokazuje swoje wady i często zbyt dużo musiałbym zmienić żeby może jakiś efekt uzyskać więc odpuszczam już skórze i praktycznie obudowie - jeszcze kilka małych korekt. Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić materiał "włochaty" który jest z drugiej strony tego paska bo to mnie czeka do zrobienia i bok paska - chyba tyle. A co do tego materiału włochatego do chodzi mi coś ala zamsz - on ma taki jakby malutki mech ;) Czy ktoś coś doradzi ?
Napisano 14 Lipiec 200816 l Nieźle Ci wyszły te dziury w skórze, tylko chyba coś mapowanie na brzegach się wali? W każdym razie postęp na duży + :)
Napisano 14 Lipiec 200816 l ten mech może displacementem zrób, albo bumpem bo raczej nie wyobrażam sobie tego inaczej ;)
Napisano 14 Lipiec 200816 l Autor KamillM - dziurki to disp zresztą ta niby nic też carlosss - jak to niby zrobić disp'em ?
Napisano 15 Lipiec 200816 l Modeling genialny nie widac zadnych bugow jest poprostu bardzo dobrze, material tez wsumie dobry. Czekam na kolejny up.
Napisano 15 Lipiec 200816 l Autor Witam i dzięki za komentarze - szkoda że nikt nie pomógł z tym zamszem ale w sumie z tego co popatrzyłem po forum i google to można zrobić łatwo coś co w miarę wygląda jak zamsz ale po przeczytaniu helpów do V-ray'a widzę że trzeba sporo eksperymentowania żeby uzyskać foto real"e :P Progres i zaraz będę goniony z krzyżykiem za kompozycje ale tego dopiero się uczę ;] Niby koniec prac ale jakieś małe poprawki koloru czy czegoś w kompozycji są do zrobienia - dać znać co jest bardzo źle ;) Ps. Temporal i TheCapo - dzięki. Bugi może nie ale malutkie błędy no.. niestety :P ale ciiiicho... Edytowane 15 Lipiec 200816 l przez Oleksiak
Napisano 15 Lipiec 200816 l co do zamszu to ja bym próbował przez faloff [chyba tak to sie pisze a nie sprawdze bo nie mam 3ds pod reką] kiedyś robiłem fotel i właśnie tak uzyskałem efekt zamszu jednak do precyzyjnego efektu musiał byś zastosować prawdopodobnie silnik do tworzenia włosów... albo 3 opcja przez materiał i displacement :]
Napisano 16 Lipiec 200816 l nie za czarno? chyba jakis mocniejszy zblurowany reflect by sie przydal bo teraz wyglada jak czarna dziura a w realu nawet czerne przedmioty tak nie wygladaja
Napisano 16 Lipiec 200816 l Autor Witam. Mówisz czarno chodzi o materiał skóry tak ? Zwiększyć blura na skórze w refleksach.. dobra zrobię jak mówisz i zobaczymy co z tego wyjdzie. Oto taki test zamszu i zwiększyłem trochę natężenie światła oraz drugie ujęcie które miałem w głowie.
Napisano 17 Lipiec 200816 l Pokażesz siateczkę? pasek jest genialny, jak dla mnie bardzo realistyczny.
Napisano 17 Lipiec 200816 l Autor Siatka chyba taka zwykła. Przy okazji pokazałem jeszcze "wnętrze" które też zrobiłem for fun ale renderować mi się go nie chce. Daje tylko siatkę. Temporal - Wybacz :P ale ten model jest już nudny przy próbie zmian oświetlenia i materiałów zasypiam ;) Za kilka dni wyskoczę z czymś nowym... Siatka:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto