Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Postać robiona by potrenować w stylu bajkowym, cartoonowym.

Robina w blenderze, a textury w gimpie.

clayo.th.jpg

centaur1.th.png

centaur2.th.png

centaur3.th.png

centaur4.th.png

Co jeszcze w tej postaci poprawić?

Edytowane przez zbyszko
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ładna buzia, ale tekstury to chyba wywal, pousuwaj szwy i rozetnij jeszcze raz, tylko w ten sposób, żeby szły w niewidocznych miejscach, na przykład wzdłuż brzucha jeden rozgałęziający się na 4 dla każdej nogi od wewnętrznej strony. nie odcinaj nóg, niech będą w jednym kawałku z tułowiem. teksturę wypuść trochę poza to, co dostałeś z uv layoutu, żeby nie było tych szwów widać, gdy się tekstura "obkurcza" na włączonym subsurfie.

szef między częścią kobiecą a końską ukryj na brzegu koszulki. ręce i ramiona powyżej koszulki mogły by mieć po prostu kolor z materiału skoro ma być i tak jednolite. po porstu ustaw tam inny materiał. ustawienie kilku materiałów da ci dodatkowe możliwości różnicowania ich shaderów.

Jeśli chcesz, to naszkicuje ci, jak ja bym pociął.

No i wyrenderuj że to jakoś bez aliasingu, żeby się na to fajnie patrzyło.

Napisano (edytowane)
ładna buzia, ale tekstury to chyba wywal, pousuwaj szwy i rozetnij jeszcze raz, tylko w ten sposób, żeby szły w niewidocznych miejscach, na przykład wzdłuż brzucha jeden rozgałęziający się na 4 dla każdej nogi od wewnętrznej strony. nie odcinaj nóg, niech będą w jednym kawałku z tułowiem.

Faktycznie po rozcięciu pod brzuchem bez obcinania nóg tekstura lepiej leży tak rozciąłem

seams.th.jpg

teksturę wypuść trochę poza to, co dostałeś z uv layoutu, żeby nie było tych szwów widać, gdy się tekstura "obkurcza" na włączonym subsurfie.No i wyrenderuj że to jakoś bez aliasingu, żeby się na to fajnie patrzyło.

na podglądzie bezpośrednio w blenderze bez renderu widać te szwy po wyrendowaniu ich nie widać. Wywaliłem koszule centaur bedzie czytał książke. Przykładowy render

rendercp.jpg

Zacząłem prace z rigiem

armatura2.th.png

armatura.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Aha ręce są osobno bo chce dać zmarszczki na ręce a gdyby były razem z ciałem to nawet gdybym malował pędzlem o wielkości 1px to zmarszczki były by wielkości paznokcia. A tak dłonie mają osobną teksture, później ramiona i donie połączę.

-------------------------------

UPDATE po walce z rigiem

pose2t.png

 

centaur3d1600.th.jpg

pose3x.th.png

pose4.th.png

Edytowane przez zbyszko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności