Gość kubalke Napisano 12 Wrzesień 2013 Napisano 12 Wrzesień 2013 Witam przejrzałem wątek ZBrusza w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu ale nic nie znalazłem, jeśli podobny temat był już rozwiązany proszę o linka ;) mianowicie: chciałem potrenować i zrobiłem prosty model w ZBrushu, pokolorowałem, zmniejszyłem do lowest SDiv i wyeksportowałem do 3Ds Maxa 2012 jako OBJ. Tam spokojnie modyfikatorem UVW własnoręcznie zrobiłem/porozciągałem?pozszywałem prostą, ale poprawną UVkę. Wyeksportowałem do OBJ. Zaimportowałem w ZBrushu, wszystko pięknie, UV się zgadza. Klikam "New From Polypaint" i klops. Kasztani się tak jak na załączonym obrazku, nie tylko tekstura ale też Subtool, nawet nie wiem jak to opisać;/ Gdy robię "Create NormalMap" ona też się dziwnie zachowuje. http://imageshack.us/photo/my-images/534/u708.png/ dodam tylko że posiłkowałem się tutorialem: Getting UVs on Your Subtools in Zbrush (Part 1) by Kevin Burgess proszę o pomoc i z góry dziękuję
Monio Napisano 12 Wrzesień 2013 Napisano 12 Wrzesień 2013 Był kiedyś taki temat ale nie mogę go znaleźć. Problem leży po stronie maxa który przekręca ci mapowanie wszystkich faceów. Szukaj w ustawieniach maxa albo zmapuj w zbrushu na podstawie seamów za pomocą UVMastera.
KLICEK Napisano 12 Wrzesień 2013 Napisano 12 Wrzesień 2013 (edytowane) hehe dziwny blad ;) numery vertow masz dobre, ale numery vertow na uv sa zle. Rozwiazanie jest takie ze musisz (jezeli masz editpoly) wrzucic na stok editpoly skolapsowac i znowu przelaczyc na edit mesh. Bug powstaje wrzucasz editpoly na stok albo przelaczasz na editpoly uv dostaje rotacje o 180 i rozlacza facy Edytowane 12 Wrzesień 2013 przez KLICEK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się