Skocz do zawartości

Program do przeróbki zdjęć na 3D - jaki?


Gość fotobzyku

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fotobzyku

Witam.

Jestem laikiem w dziedzinie 3D.

Spodkałem się niedawno z trójwymiarowym zdjęciem.

Szukam prostego programu za pomocą którego będę w stanie przerobić tradycyjne zdjęcie z aparatu cyfrowego (RAW, TIFF, JPEG - itp. do wyboru) na zdjęcie 3D które po wywołaniu na papier i oglądaniu poprzez okulary 3D będzie widoczny efekt przestrzenny.

Będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość fotobzyku

Nie wiem jak jest to robione ale ze zdjęciami w trójwymiarze spotkałem się 2 razy. Raz widziałem zdjęcie a ostatnio na targach foto-video w Łodzi była firma oferująca fotoksiążki w 3D do oglądania w okularach. Bez okularów obraz standardowo jakby rozszczepiony a w okularach widok przestrzenny.

Oferują oni w nie wysokiej cenie obróbkę zdjęć z wydrukiem foto książki w trójwymiarze. Więc napiewno w jakiś sposób da się to wykonać.

Być może ma tu znaczenie głębia ostrości ze zdjęć, może jeszcze coś innego - tego nie wiem ale widziałem na własne oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem taki filmik instruktarzowy z PS ...

...wydaje mi się że filmik jest nie komplety. Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat?

 

Filmik jest kompletny. Nie omawia jednak poruszonego przez ciebie zagadnienia.

 

Jak pisano wcześniej - potrzebujesz 2 zdjęć aby przygotować stereoskopowe zdjęcie.

 

Oczywiście przy odrobinie dobrych chęci można obejść problem posiadania jednego zdjęcia. Jednakże, nie każda fotografia może się nadać (przy dużej ilości szczegółów rozbitych na plany - pracy będzie więcej niż tego warta zabawa).