marlenaj Napisano 28 Maj 2018 Napisano 28 Maj 2018 Mam odwieczny problem- ściągam jakiś model z internetu, np z 3dsky z teksturami. Zapisuje na dysku w folderze z modelami. Importuje plik do maxa- import-merge i nie mam tekstur. Więc wchodzę w Customize-configure user paths i ręcznie wskazuje mu fulder gdzie są tekstury od tego modelu. Jest to uciążliwe i męczące przy większej ilośći modeli. Pytanie 1: Możliwe też, że od bardzo dużej ilosći ścieżek program wolniej działa? pyt 2 - jak to poprawnie importować modele aby ładowały się tekstury?
aresso Napisano 27 Lipiec 2018 Napisano 27 Lipiec 2018 wiem, że trochę czasu minęło od napisania tego posta, ale przy większej ilości modeli z różnych źródeł polacam plugin Relink Bitmap :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się