Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam odwieczny problem- ściągam jakiś model z internetu, np z 3dsky z teksturami. Zapisuje na dysku w folderze z modelami. Importuje plik do maxa- import-merge i nie mam tekstur. Więc wchodzę w Customize-configure user paths i ręcznie wskazuje mu fulder gdzie są tekstury od tego modelu. Jest to uciążliwe i męczące przy większej ilośći modeli. Pytanie 1: Możliwe też, że od bardzo dużej ilosći ścieżek program wolniej działa? pyt 2 - jak to poprawnie importować modele aby ładowały się tekstury?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wiem, że trochę czasu minęło od napisania tego posta, ale przy większej ilości modeli z różnych źródeł polacam plugin Relink Bitmap :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności