Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam odwieczny problem- ściągam jakiś model z internetu, np z 3dsky z teksturami. Zapisuje na dysku w folderze z modelami. Importuje plik do maxa- import-merge i nie mam tekstur. Więc wchodzę w Customize-configure user paths i ręcznie wskazuje mu fulder gdzie są tekstury od tego modelu. Jest to uciążliwe i męczące przy większej ilośći modeli. Pytanie 1: Możliwe też, że od bardzo dużej ilosći ścieżek program wolniej działa? pyt 2 - jak to poprawnie importować modele aby ładowały się tekstury?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wiem, że trochę czasu minęło od napisania tego posta, ale przy większej ilości modeli z różnych źródeł polacam plugin Relink Bitmap :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności