Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

dostałem do przerobienia animowany model Transformera - plik natywny z 3ds maxa. Niestety kiedy eksportuję go do fbx, niektóre elementy są poobracane. Same kości zachowują się raczej w porządku, wydaje mi się że problemy są gdzieś po drodze w hierarchiach.

Miałem przez krótką chwilę ochotę na rozłączenie obiektów, zastosowanie XForm i ponowny parenting, ale to jest transformer... Mam przeszło 600 obiektów.

 

Dodam że docelowo obiekt chcę wyeksportować do Unity, ale już nawet przy eksporcie FBX z powrotem do 3ds maxa mam ten sam problem.

 

Znajdzie się ktoś chętny aby zarzucić jakimś ciekawym pomysłem? :)

 

 

EDIT:

Wymyśliłem sobie, że zresetuję skalę na uszkodzonej hierarchii, obiekt po obiekcie. Przypisuję dzieci resetowanego obiektu do tymczasowego boxa, odpinam obiekt od rodzica, używam XForma, i przywracam hierarchię. po eksporcie widzę, że pierwsza klatka wygląda już dobrze, ale za to następne to jakiś armageddon.

Co mogłem przeoczyć?

Edytowane przez ozogonkiem
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Czasem pomaga zamknięcie wszystkiego przed eksportem w jednej grupie, która staje się niezależnym od transformacji parentem dla pozostałych obiektów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności