jarekhell1 Napisano 25 Czerwiec 2018 Napisano 25 Czerwiec 2018 Witam, przedstawiam swoje wizualizacja domków jednorodzinnych, pierwsze jakie udało mi się stworzyć. Wykonano w 3ds max + vray. Wszelkie sugestie i podpowiedzi co poprawić, zmienić itp mile widziane ;) Pierwszy: Drugi:
mitic Napisano 25 Czerwiec 2018 Napisano 25 Czerwiec 2018 Jak na pierwsze to wyszlo całkiem dobrze jedna sprawa jest bardzo kiepska i jednocześnie bardzo łatwa do poprawienia.. Strzelam że trawę i drzewa sadzisz ForestPackiem? Włącz koniecznie fukcję rotate, teraz masz wszystkie drzewa i krzaki wstawione dokładnie tak samo co mocno razi
jarekhell1 Napisano 26 Czerwiec 2018 Autor Napisano 26 Czerwiec 2018 Dzięki za podpowiedź, nawet nie zauważyłem że wyglądają wszystkie tak samo :) wrzucę efekt jak będę miał chwile na poprawę tego :)
mitic Napisano 26 Czerwiec 2018 Napisano 26 Czerwiec 2018 druga w kolejności sprawa to kolor/ odcień trawy- wygląda mocno sztucznie.. pooglądaj zdjęcia i albo spróbuj zmienić materiał modeli z FP albo coś w photoshopie podziałaj w dalszej kolejności jakieś zróżnicowanie trawy dobrze by zrobiło- pod względem kolorów np. dwa pierwsze ujęcia mają lepiej rozłożone te białe kwiatki, na dwóch kolejnych są dużo bardziej sztuczne powodzenia!
jarekhell1 Napisano 6 Lipiec 2018 Autor Napisano 6 Lipiec 2018 Inaczej oświetlone, kolory zieleni wydaja mi sie bardziej naturalne niz poprzednio + te krzaki poobracane ;) Zastanawiam się tylko czy nie powinno być bardziej wyostrzone jeszcze, założenie jest żeby efekt był zbliżony do fotorealizmu ;)
Hris Napisano 6 Lipiec 2018 Napisano 6 Lipiec 2018 Poniżej moja wersja Twojej wizki. Jednak uważam że bez użycia kilkunastu warstw w Photoshopie nie doprowadzisz kolorów, balansu bieli, nasyceń, i generalnie całej wizki do porządku. Kolory zieleni są w tej wizce u Ciebie bardzo mdłe, generalnie nie ma w całej scenie różnicowania co jest dalej a co bliżej, zlewa się scena. Życia mi pokazało już tyle razy że ciężko jest wypuścić wizkę prost z silnika renderującego tak by wyszło dobrze (nie bardzo dobrze, mi stykło by że jest dobrze...ale nawet zwykłe "dobrze" jest ultra trudne). Trzeba pracować z wizkami w Photoshopie, i tyle. Z Corony Render'a czasem udaje się wnętrza puścić prawie na czysto (ale i tak nie do końca, bo sama Corona ma w trakcie trwania renderingu możliwość obróbki i wszyscy z tego korzystają (tam w Coronie jest mnóstwo opcji tak by photoshopa nie odpalać, Vray też ma taki pakiet do obróbki już w trakcie renderu w Virtual Bufferze).
mitic Napisano 7 Lipiec 2018 Napisano 7 Lipiec 2018 w vray frame buffer jest curves, brightness/ contrast i levels-cos takiego da sie spokojnie wypuścić
Rekomendowane odpowiedzi