Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

przedstawiam swoje wizualizacja domków jednorodzinnych, pierwsze jakie udało mi się stworzyć. Wykonano w 3ds max + vray.

Wszelkie sugestie i podpowiedzi co poprawić, zmienić itp mile widziane ;)

 

Pierwszy:

itIPaAR.jpg

OMFjbWz.jpg

 

Drugi:

SI2GkM6.jpg

TNLF7bX.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na pierwsze to wyszlo całkiem dobrze

 

jedna sprawa jest bardzo kiepska i jednocześnie bardzo łatwa do poprawienia..

 

Strzelam że trawę i drzewa sadzisz ForestPackiem?

Włącz koniecznie fukcję rotate, teraz masz wszystkie drzewa i krzaki wstawione dokładnie tak samo co mocno razi

 

P5.3.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki za podpowiedź, nawet nie zauważyłem że wyglądają wszystkie tak samo :) wrzucę efekt jak będę miał chwile na poprawę tego :)

Napisano

druga w kolejności sprawa to kolor/ odcień trawy- wygląda mocno sztucznie.. pooglądaj zdjęcia i albo spróbuj zmienić materiał modeli z FP albo coś w photoshopie podziałaj

 

w dalszej kolejności jakieś zróżnicowanie trawy dobrze by zrobiło- pod względem kolorów np.

 

dwa pierwsze ujęcia mają lepiej rozłożone te białe kwiatki, na dwóch kolejnych są dużo bardziej sztuczne

 

powodzenia!

Napisano
  • Autor

NHJNj6j.jpg

 

Inaczej oświetlone, kolory zieleni wydaja mi sie bardziej naturalne niz poprzednio + te krzaki poobracane ;)

Zastanawiam się tylko czy nie powinno być bardziej wyostrzone jeszcze, założenie jest żeby efekt był zbliżony do fotorealizmu ;)

Napisano

Poniżej moja wersja Twojej wizki. Jednak uważam że bez użycia kilkunastu warstw w Photoshopie nie doprowadzisz kolorów, balansu bieli, nasyceń, i generalnie całej wizki do porządku. Kolory zieleni są w tej wizce u Ciebie bardzo mdłe, generalnie nie ma w całej scenie różnicowania co jest dalej a co bliżej, zlewa się scena. Życia mi pokazało już tyle razy że ciężko jest wypuścić wizkę prost z silnika renderującego tak by wyszło dobrze (nie bardzo dobrze, mi stykło by że jest dobrze...ale nawet zwykłe "dobrze" jest ultra trudne). Trzeba pracować z wizkami w Photoshopie, i tyle. Z Corony Render'a czasem udaje się wnętrza puścić prawie na czysto (ale i tak nie do końca, bo sama Corona ma w trakcie trwania renderingu możliwość obróbki i wszyscy z tego korzystają (tam w Coronie jest mnóstwo opcji tak by photoshopa nie odpalać, Vray też ma taki pakiet do obróbki już w trakcie renderu w Virtual Bufferze).

Napisano

NHJNj6j.jpg

 

Capture.jpg

 

w vray frame buffer jest curves, brightness/ contrast i levels-cos takiego da sie spokojnie wypuścić

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności