hepawel Napisano 21 Lipiec 2018 Napisano 21 Lipiec 2018 Witam, kiedyś już tu miałem konto, ale założyłem nowe z tym samym nickiem. - Mam animację 860 klatek. - W jakości (50% - 1920x1080) liczy około 6-8 godzin, na 144 Samplach. - Jakie znacie możliwości skrócenia czasu renderowania animacji w Blenderze na Cyclesie ? - Nie chodzi mi tylko o rendering końcowy, ale też tzw. rendering - /praca w trakcie/. - Warto zainteresować się RenderFarmą ? - Co byście doradzili ? - Jak z tym radzicie ? Pozdrawiam - /p/
kolaborant Napisano 23 Lipiec 2018 Napisano 23 Lipiec 2018 W zasadzie wszystko zależy od konkretnego przypadku. Od tego co zawiera twoja scena oraz jaki efekt chcesz uzyskać. Podstawa przy animacji w samym cycles to maksymalna redukcja szumów (określenie co je powoduje). Wpływa na nie wiele czynników, ich wyeliminowanie pozwoli maxymalnie zredukować ilość sampli i- czas renderingu. Kilka przydatnych rad na początek tutaj: Od wersji 2.79 dostępna jest także opcja Denoising: Świetne możliwości i drastyczną redukcję daje także nowo-rozwijany silnik eevee. Sam już sprawdziłem przy kilku projektach animacji. Ma on swoje ograniczenia ale czas renderingu... powala. proste sceny Full HD 5-20 seknud na klatkę. Dodatkowym plusem jest dosć proste przełączanie się i zachowywanie materiałów stworzonych w Cycles.
polka dot Napisano 23 Lipiec 2018 Napisano 23 Lipiec 2018 kurde, u mnie w tej rozdziałce, 6-8h idzie jeden render :/ chyba czasm zmienić sprzęt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się