Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, kiedyś już tu miałem konto, ale założyłem nowe z tym samym nickiem.

 

- Mam animację 860 klatek.

- W jakości (50% - 1920x1080) liczy około 6-8 godzin, na 144 Samplach.

 

 

- Jakie znacie możliwości skrócenia czasu renderowania animacji w Blenderze na Cyclesie ?

- Nie chodzi mi tylko o rendering końcowy, ale też tzw. rendering - /praca w trakcie/.

 

- Warto zainteresować się RenderFarmą ?

- Co byście doradzili ?

- Jak z tym radzicie ?

 

Pozdrawiam - /p/

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 4,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W zasadzie wszystko zależy od konkretnego przypadku. Od tego co zawiera twoja scena oraz jaki efekt chcesz uzyskać. Podstawa przy animacji w samym cycles to maksymalna redukcja szumów (określenie co je powoduje). Wpływa na nie wiele czynników, ich wyeliminowanie pozwoli maxymalnie zredukować ilość sampli i- czas renderingu. Kilka przydatnych rad na początek tutaj:

Od wersji 2.79 dostępna jest także opcja Denoising:
Świetne możliwości i drastyczną redukcję daje także nowo-rozwijany silnik eevee. Sam już sprawdziłem przy kilku projektach animacji. Ma on swoje ograniczenia ale czas renderingu... powala. proste sceny Full HD 5-20 seknud na klatkę. Dodatkowym plusem jest dosć proste przełączanie się i zachowywanie materiałów stworzonych w Cycles.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności