Napisano 21 Lipiec 20186 l Witam, kiedyś już tu miałem konto, ale założyłem nowe z tym samym nickiem. - Mam animację 860 klatek. - W jakości (50% - 1920x1080) liczy około 6-8 godzin, na 144 Samplach. - Jakie znacie możliwości skrócenia czasu renderowania animacji w Blenderze na Cyclesie ? - Nie chodzi mi tylko o rendering końcowy, ale też tzw. rendering - /praca w trakcie/. - Warto zainteresować się RenderFarmą ? - Co byście doradzili ? - Jak z tym radzicie ? Pozdrawiam - /p/
Napisano 23 Lipiec 20186 l W zasadzie wszystko zależy od konkretnego przypadku. Od tego co zawiera twoja scena oraz jaki efekt chcesz uzyskać. Podstawa przy animacji w samym cycles to maksymalna redukcja szumów (określenie co je powoduje). Wpływa na nie wiele czynników, ich wyeliminowanie pozwoli maxymalnie zredukować ilość sampli i- czas renderingu. Kilka przydatnych rad na początek tutaj: Od wersji 2.79 dostępna jest także opcja Denoising: Świetne możliwości i drastyczną redukcję daje także nowo-rozwijany silnik eevee. Sam już sprawdziłem przy kilku projektach animacji. Ma on swoje ograniczenia ale czas renderingu... powala. proste sceny Full HD 5-20 seknud na klatkę. Dodatkowym plusem jest dosć proste przełączanie się i zachowywanie materiałów stworzonych w Cycles.
Napisano 23 Lipiec 20186 l kurde, u mnie w tej rozdziałce, 6-8h idzie jeden render :/ chyba czasm zmienić sprzęt
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto