Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam dwa zestawy kości (screen na dole). Ten po lewej jest animowany, tą animację muszę przenieść na szkielet po prawej. Niestety nie wiem jak się za to zabrać, gdyż doświadczenie z animacjami mam minimalne, póki co. Próbowałem ręcznie połączyć kości z prawego szkieletu z lewym przy użyciu "Link Constraint", lecz prawy szkielet się zniekształca, łączone kości prawego szkieletu przesuwają się w przestrzeni i obracają o 90 stopni. Jeśli obrócę połączoną kość o te 90 stopni i ustawię kość w X,Y,Z sprzed użycia Link Constraint to jest OK, lecz metoda bardzo czasochłonna, gdyż przez połączeniem danej kości musiałbym zapisać jej koordynaty i po każdy połączeniu wprowadzić te koordynaty i obrócić o 90*.

 

AkuMidT.png

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Zrób to w Motion Builder. Na poczetek trzeba zrobić chrakteryzację postaci i stworzenie automatycznego riga a potem retargeting animacji.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.