Napisano 25 Listopad 20186 l Mam dwa zestawy kości (screen na dole). Ten po lewej jest animowany, tą animację muszę przenieść na szkielet po prawej. Niestety nie wiem jak się za to zabrać, gdyż doświadczenie z animacjami mam minimalne, póki co. Próbowałem ręcznie połączyć kości z prawego szkieletu z lewym przy użyciu "Link Constraint", lecz prawy szkielet się zniekształca, łączone kości prawego szkieletu przesuwają się w przestrzeni i obracają o 90 stopni. Jeśli obrócę połączoną kość o te 90 stopni i ustawię kość w X,Y,Z sprzed użycia Link Constraint to jest OK, lecz metoda bardzo czasochłonna, gdyż przez połączeniem danej kości musiałbym zapisać jej koordynaty i po każdy połączeniu wprowadzić te koordynaty i obrócić o 90*.
Napisano 4 Grudzień 20186 l Zrób to w Motion Builder. Na poczetek trzeba zrobić chrakteryzację postaci i stworzenie automatycznego riga a potem retargeting animacji.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto