Horvath Napisano 25 Listopad 2018 Napisano 25 Listopad 2018 Mam dwa zestawy kości (screen na dole). Ten po lewej jest animowany, tą animację muszę przenieść na szkielet po prawej. Niestety nie wiem jak się za to zabrać, gdyż doświadczenie z animacjami mam minimalne, póki co. Próbowałem ręcznie połączyć kości z prawego szkieletu z lewym przy użyciu "Link Constraint", lecz prawy szkielet się zniekształca, łączone kości prawego szkieletu przesuwają się w przestrzeni i obracają o 90 stopni. Jeśli obrócę połączoną kość o te 90 stopni i ustawię kość w X,Y,Z sprzed użycia Link Constraint to jest OK, lecz metoda bardzo czasochłonna, gdyż przez połączeniem danej kości musiałbym zapisać jej koordynaty i po każdy połączeniu wprowadzić te koordynaty i obrócić o 90*.
mayamak Napisano 4 Grudzień 2018 Napisano 4 Grudzień 2018 Zrób to w Motion Builder. Na poczetek trzeba zrobić chrakteryzację postaci i stworzenie automatycznego riga a potem retargeting animacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się