Jump to content

Recommended Posts

Posted

Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych

i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko Rigger:

 

Zadania:

 

  • Tworzenie rigów złożonych postaci hi-poly
  • Codzienne wsparcie animatorów
  • Praca nad pipelinem animacji i innymi rozwiązaniami technicznymi

 

Wymagane:

 

  • Maya
  • Demoreel
  • Doświadczenie na stanowsku TD w VFX, grach lub postprodukcji

 

Mile widziane:

 

  • Python lub Mel
  • Doświadczenie w rigowaniu twarzy
  • Doświadczenie z motion capture
  • Doświadczenie w symulacji tkanin

 

Oferujemy:

 

  • Wynagrodzenie od 6 000 do 9000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia
  • Udział w ciekawych, złożonych projektach z obszaru animacji i filmu
  • Długoterminowy kontrakt
  • 20 dni płatnego urlopu
  • Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów
  • Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering
  • Możliwość pracy przy różnorodnych projektach z pogranicza game dev'u i filmu
  • Możliwość rozwoju i nauki
  • Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu

 

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie:

https://www.deep-blue.com/jobs

 

Jeśli wolisz wysłać CV i portfolio prosto do nas, potrzebujesz dowiedzieć się więcej lub chcesz tylko się przywitać, pisz na [email protected].

Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku.

 

Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy