Skocz do zawartości

Lady of Life & Friend - Postaci 3D pod animację - Prośba o pomoc


DaiSanVisualArts

Rekomendowane odpowiedzi

//tworzę temat na Animacjach, nie wiem czy bardziej pasuje tutaj czy na 3D Wip//

 

Cześć, jestem grafikiem koncepcyjnym w międzynarodowym projekcie medycznym na VR (prosoma.com). Kieruje tam wizją strony wizualnej i przychodzę z prośbą o pomoc bardziej doświadczonych osób w designie modelu postaci pod animacje. Obecnie jesteśmy na etapie tworzenia finalnej koncepcji środowiska i postaci, po 2 latach prototypowania, testów i badań.

 

Poniżej zamieszczam rysunki 2 postaci + wstępny szkic 3D kobiety podesłany przez modelera. Będę wdzięczny za spojrzenie na koncepty okiem riggera/animatora/postaciowca, pomoc merytoryczną i sugestie dotyczące poprawności meshu.

 

Czy istnieją jakieś błędy designerskie, które mogą wyjść przy animacji? Co wymaga szczególnej uwagi jeśli chodzi o animację twarzy i postury tych postaci?

 

Dodam jeszcze, że postać będzie przeważnie unosić się w powietrzu (taka żeńska wersja Yody) i prowadzić pacjenta po światach w VR, terapii etc., a towarzyszyć jej będzie około 2x większy pupil (być może dojdą jeszcze inne postaci).

 

Nasz team ciągle się powiększa więc jesteśmy zainteresowani współpracą z kompetentnymi osobami, które chciałyby pomóc przy kwestiach zw. z animacją, designem, modelami, riggami etc. Dziękuję!

 

dd7TQ2j.jpg

oFq662c.jpg

cQP6AXu.jpg

z6SKmRO.png

 

pVvufqX.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Koncepciarz robi pod wytyczne klienta,

modelarz cieżko powiedzieć, bo rozumiem ze tylko screen z zbrusha widać i to dopiero początek.

Ja na silnikach juz od dawna nie pracuję, ale z tego co wiem to po tym raczej się nie dowiesz czy będą problemy w animacji