Napisano 5 Marzec 20196 l Chłopaki mam problem, renderuje urządzenie które składa się z różnych elementów, ale wszystko jest spójne i zamknięte, a mimo wszystko coś złego dzieje się z światłem, wybija mi je na elementy jakby warstwy były przeźroczyste, całość źle wygląda, nie wiem czy nie zmieniłem przypadkowo czegoś w ustawieniach, jak pisałem elementy są jakby transparentne dla światła, wyskakują świetlne plamy, ktoś pomoże?
Napisano 11 Marzec 20196 l Spróbuj zaznaczyć w materiale "Thin (no refraction)", tuż nad Opacity. Wiem, że jest taki bug w Coronie, kiedy np. animujesz element i dajesz mu najpierw Visibility 0 potem na 1, to zanim się pojawi jest lekko widoczny.. Kiedyś na ich forum o tym czytałem. Mi ten "ptaszek" pomógł. Daj znać czy to pomogło.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto