michal84 Napisano 29 Marzec 2019 Napisano 29 Marzec 2019 Witam Chodzi o 3ds max. Mam zrobione kilka klatek na kościach i chce ruch do połowy usunąć. Zaznaczam wszystkie kości i robie klucz przed miejscem które chcę odciąć. Klucz powinien zapisać bieżącą pozycję wszystkich. Po usunięciu klatek poprzedzających pozycje kości się zmieniają. Dzieje się tak nieraz i nie znam przyczyny. Być może dlatego że zmieniłem w animation>rotation controllers> linear. Zmieniam dlatego by kość szła wyłącznie w jednej płaszczyźnie a nie parabolicznie na boki. Trudniej się robi bo jest sztywno bez wygładzenia ale przynajmniej się nie miota. Klucze muszę usunąć i nie mogę ich zrobić od początku bo są jako kontynuacja do poprzednich. Jakieś sugestie?
michal84 Napisano 31 Marzec 2019 Autor Napisano 31 Marzec 2019 Nie bardzo rozumiem. Robię na kluczach. Czy poprawię w curve czy w deep to ma jakieś znaczenie? Chodzi generalnie chyba o to że oddzielnie robią się klucze dla opcji linear i smotch. Troche mi się przez to namieszało. Nie da się tego jakoś scalić?
natas Napisano 31 Marzec 2019 Napisano 31 Marzec 2019 Tak na kluczach ale możesz mieć podgląd na listwie na dole, możesz ją rozsunąć by mieć mini curve editor, możesz edytować klucze wybierając graph editors/track view-curve editor bądź graph editors/track view-dope sheet. W curve możesz zmieniać kształt krzywych animacji i bardziej to kontrolować ...nie wiem czy rozjaśniłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się