Zguba Napisano 6 Maj 2019 Napisano 6 Maj 2019 Stworzyłam model w 3ds maxie i chciałabym go oteksturować. Krawędzie modelu są ostre - bez fazowania. Chciałabym żeby krawędzie uległy zmiękczeniu (były ścięte i gładkie), ale na poziomie tekstury. Zależy mi po prostu na jak najmniejszej ilości polygonów. Do teksturowania używam Substance Paintera. Czy jest jakaś opcja w tym programie lub innym na wykonanie takiego fazowania? Chciałabym uniknąć wypalania krawędzi bo zajęło by mi to dużo czasu. Wolałabym żeby krawędzie zostały jakoś automatycznie wykryte i zmiękczone. Zamiast tworzenia ich pojedynczo w 3ds maxie. Chodzi mi o taki efekt
Bacry Napisano 24 Lipiec 2019 Napisano 24 Lipiec 2019 Normal map to tekstura więc bez mapowania tego tak nie osiągniesz. Możesz jednak zastosować sztuczki w zależności od tego jakiego silnika używasz. MentalRay ma specjalną opcję w materiałach, która właśnie służy zaokrągleniu krawędzi :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się