Zguba Posted May 6, 2019 Posted May 6, 2019 Stworzyłam model w 3ds maxie i chciałabym go oteksturować. Krawędzie modelu są ostre - bez fazowania. Chciałabym żeby krawędzie uległy zmiękczeniu (były ścięte i gładkie), ale na poziomie tekstury. Zależy mi po prostu na jak najmniejszej ilości polygonów. Do teksturowania używam Substance Paintera. Czy jest jakaś opcja w tym programie lub innym na wykonanie takiego fazowania? Chciałabym uniknąć wypalania krawędzi bo zajęło by mi to dużo czasu. Wolałabym żeby krawędzie zostały jakoś automatycznie wykryte i zmiękczone. Zamiast tworzenia ich pojedynczo w 3ds maxie. Chodzi mi o taki efekt
Bacry Posted July 24, 2019 Posted July 24, 2019 Normal map to tekstura więc bez mapowania tego tak nie osiągniesz. Możesz jednak zastosować sztuczki w zależności od tego jakiego silnika używasz. MentalRay ma specjalną opcję w materiałach, która właśnie służy zaokrągleniu krawędzi :D
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now