Jump to content

Recommended Posts

Posted

Stworzyłam model w 3ds maxie i chciałabym go oteksturować.

Krawędzie modelu są ostre - bez fazowania.

Chciałabym żeby krawędzie uległy zmiękczeniu (były ścięte i gładkie), ale na poziomie tekstury. Zależy mi po prostu na jak najmniejszej ilości polygonów.

Do teksturowania używam Substance Paintera.

Czy jest jakaś opcja w tym programie lub innym na wykonanie takiego fazowania?

Chciałabym uniknąć wypalania krawędzi bo zajęło by mi to dużo czasu. Wolałabym żeby krawędzie zostały jakoś automatycznie wykryte i zmiękczone. Zamiast tworzenia ich pojedynczo w 3ds maxie.

 

Chodzi mi o taki efekt

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Normal map to tekstura więc bez mapowania tego tak nie osiągniesz. Możesz jednak zastosować sztuczki w zależności od tego jakiego silnika używasz. MentalRay ma specjalną opcję w materiałach, która właśnie służy zaokrągleniu krawędzi :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy