Napisano 13 Maj 20195 l Witam. Jakiś czas temu odkryłem że w 3ds max fajny sposób można tworzyć tekstury do pewnej gry. Jednak ostatnio nadziałem się na pewien problem którego nie umiem naprawić. Chciałem sobie wyrenderować prostą teksturą gdzie w zasadzie są tylko dwa kolory. Biały i czarny. Jednak kiedy zapisuje wyrenderowaną teksturę to biały kolor nie jest biały tylko szarawy. Jak nawet wrzucę białą teksturę na plane to też nie jest biała tylko właśnie szarawa. Mam wersje 3ds max 2010. Czy ktoś może wie o co z tym chodzi i jak ten problem naprawić? Edytowane 13 Maj 20195 l przez sabaru
Napisano 14 Maj 20195 l Cześć, napisz wiecej informacji (może podgląd) Pierwsze co mi przychodzi do głowy, doświetl scene (z ustawień albo oświetleniem) Ale nie wiem czy renderujesz teksture "render to teksture - CompleteMap" Biały kolor mozna podkręcić w material editor.
Napisano 16 Maj 20195 l Autor No więc tak. Na próbę stworzyłem plane (tą taką płaską powierzchnie) i nałożyłem białą teksturę. I zauważyłem że tu już w zasadzie zaczyna się problem bo tekstura na tym plane po nałożeniu robi się szarawa. Jak nakładłem teksturę to po prostu zaznaczyłem plane i z pulpitu przerzuciłem teksturę. Wydaje mi się że jak miałem starszą wersje 3ds max to tego problemu nie było. A teraz nie wiem o co mu chodzi. Wygląda jakby mój komputer był daltonistą.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto